Oh my goodness, oh my damn. Det började som ett litet sidoprojekt innan jag skulle fortsätta med Beyond Good & Evil men jag kunde verkligen inte sluta. Jag vågar mig inte ens på en gissning på hur många timmar jag lagt på detta senaste dagarna men mina ögon är tröttare än nånsin och det finns stor chans till att jag kör helt spelfritt fram till på fredag
Vad har då framkallat detta beroende, att tre timmar efter läggdags intala mig själv "bara ett försök till!"? Jo, jakten på att en gång för alla klara Goldeneye 007 till 100%, inklusive att låsa upp alla fusk

Jag spelade en polares exemplar ofta när det var nytt men alltid med fusk påslagna. När jag köpte spelet var målet att spela igenom det på svårighetsgraden Agent då jag aldrig har varit bra på den här typen av spel och det löftet infriades under kulturhuvudstadsåret 2014 hemma i Umeå. När jag gjorde den årliga genomspelningen av Statue fick jag blodad tand och ville se hur långt jag kunde ta det, i synnerhet efter framgångarna med Facility som jag skrev om i andra tråden. Jag har använt guider, no ifs or buts, men likt Star Wars Rouge Squadron kändes det betydligt trevligare att bara öva in fingerfärdigheten istället för att försöka lista ut saker som att jag måste hinna skjuta BÅDE Ouromov och Xenia för att klara Train på 00 Agent
](https://www.sndb.se/images/smilies/eusa_wall.gif)
För det krävs fingerfärdighet om det ska gå vägen, tro mig det finns en anledning till varför det tog abnorma mängder försök
Jag har hört skräckhistorier om Aztec. Jag visste att jag skulle behöva klara den två gånger då fusket låses upp av att klara Secret Agent under 9 minuter och 00 Agent krävdes förstås för att låsa upp sista banan. Upplåsning av fusk blev prio #1 då jag inte var redo för att ta mig an Jaws på högsta svårighetsgraden och jag kämpade och kämpade för att ens ta mig till slutet. Efter säkert två timmar fick jag se raketen lyfta för första gången och vilken tid fick jag? 9.17

På't igen, men jag hann reagera på något innan jag satte igång: var sista banan upplåst?? Det stämde, tydligen hade jag tryckt fel och nött som en galning på 00 Agent hela kvällen

att låsa upp fusket krävde inte många försök efter det vill jag lova!
Egypt gick som en dans och 02.00 inatt hade jag det åtråvärda 007 på min sparfil