Det där är typ Necronomicon i mina ögon!
The power of Mario compells you!!!!!!
Moderator: Moderatorer
WERY wrote:När jag ser den boken känns det som det är nån slags propaganda mot Nintendo och tv-spelOh rly? Vad får dej att tro det?
BelfegorC4 wrote:Börjar misstänka att Wery inte förstår ironiSå kan vara, men blanda inte ihop ironi med sarkasm.
J. Lilja wrote: Njae, jag tror inte Lovecraft var brukare..Hmmm, okej? Killen skrev en bok som ska ha varit gjord utav människohud och skriven i blod...
nes_nerd_no_1 wrote:Killen skrev en bok som ska ha varit gjord utav människohud och skriven i blod...Nja, han hänvisar till Necronomicon och citerar den, dock har boken aldrig påträffats även om många säger sig ha haft den i sin ägo., Det resonerades en del när Voynichmanuskriptet dök upp i en biblioteksvägg, men någon direkt koppling finns inte.. Voynichmanuskriptet finns nu i sin helhet på nätet. Kolla upp det!
nes_nerd_no_1 wrote:Killen skrev en bok som ska ha varit gjord utav människohud och skriven i blod...haha den boken är med i Eternal Darkness (spelet)
Han skyller dock på en stackars arab som ska ha blivit uppslukad av en demon när han hade skrivit klart den...