Okej jag ska val direkt erkanna att jag inte ar nagon alskare utav multicarts eller piratkopierade spel. Anser att det kan finnas en viss charm i det men att dom licensierade originalprodukterna alltid kommer i forsta hand.
Dock har man ju genom aren stott pa en hel del piratcarts da framforallt nar det handlar om famicom (da det var/ar det jag samlar pa) som faktiskt varit helt okej att spela.
Sa i den har traden tankte jag att vi kanske kunde forsoka tipsa varandra eller atminstone skriva ned jusst sin personliga favoritcart nar det handlar om piratkopierade spel eller multicarts......och garna ocksa varfor.
Min favorit av alla som jag har i min ago jusst nu heter
"top ten variety" och innehaller foljande spel....
Street fighter 3 (street fighter 2 konvertering)
Mighty final fight
Super contra
Island 3 (adventure island)
Ninja cat
Chip & dale
Douge ball (nekketsu serien)
Soccer
Barcelona olympic (Track & field)
samt Magic block (tetrisliknande spel)
Bra och varierande spelutbud med alltifran fighting till puzzel till sportspel och aventyr. Enda man saknar e ett shmup kanske men well, man kan inte fa allt =)

Dock har man ju genom aren stott pa en hel del piratcarts da framforallt nar det handlar om famicom (da det var/ar det jag samlar pa) som faktiskt varit helt okej att spela.
Sa i den har traden tankte jag att vi kanske kunde forsoka tipsa varandra eller atminstone skriva ned jusst sin personliga favoritcart nar det handlar om piratkopierade spel eller multicarts......och garna ocksa varfor.
Min favorit av alla som jag har i min ago jusst nu heter
"top ten variety" och innehaller foljande spel....
Street fighter 3 (street fighter 2 konvertering)
Mighty final fight
Super contra
Island 3 (adventure island)
Ninja cat
Chip & dale
Douge ball (nekketsu serien)
Soccer
Barcelona olympic (Track & field)
samt Magic block (tetrisliknande spel)
Bra och varierande spelutbud med alltifran fighting till puzzel till sportspel och aventyr. Enda man saknar e ett shmup kanske men well, man kan inte fa allt =)