Lirat The Incredible Crash Dummies nu ett tag! Blir så jäkla frustrerad på banan med fiskmåsarna som släpper bomber!! Helvete dom är ju överallt!!!
Kom till sista bossen Junkman men tvärdog när han spydde ut däck vilket jag inte alls var med på! Spelade om men fiskmåsarna plockade många liv så jag kom inte långt på sista banan!
Inget nes lir på 10 kvällar, mycket arbete. Drar igång med lite batman mörk skön stämning och fin fin musik. Blir sugen på att fortsätta med sunsoft efter första banan, rent musikmässigt
Bra att du postade en bild på det!
Jag måste ju klara den engelska versionen också
2015-04-18 Toktotte: Hade en tjejbekant som fick ett SNES med SMW väldigt tidigt, hängde där flitigt tills hon ville börja kramas och sånt. Då blev det hem till gamla NESet igen
NES:
210 spel 2015-03-20!
214 spel 2015-05-16!
Senast redigerad av segasonic mån 13 dec 2004, 14:42, redigerad totalt 1 gång.
Legat hemma med feber ett par dagar och lirat lite Castlevania mellan feberdrömmarna.
För första gången i mitt liv (tror jag iaf.) som jag har klarat Döden och tagit mig till självaste greven.
Klara hans första form utan några större problem men sen tar det stopp, Fått ner han till typ 50% någon gång men sen dör jag.
Någon som har nått hett tips? Kör med krucifixet då jag tycker det är bäst på första formen men funderar på att testa vigvattnet istället?
Originalspelet är grymt! Skön musik! Undrar om det är samma musik i CnD3. Vad är det nu originalet heter (har kassetten men den är inte lätt att komma åt).
Haha, vilka skumma spel. Är det en Famicom-pirat eller har du hämtat ner dem på en Powerpack?
När vi ändå är inne på Disneyspelen så finns det även en vanlig Rockman/Darkwing Duck pirat. Jag har spelat den på Game Boy men den finns även som Famicompirat.
Nä, verkligen inte. Synd att det inte är obegränsat med continues för det blir väldigt jobbigt och trist att spela igenom de första banorna om och om igen för att komma fram till banan man senast fastnat på. Jag orkade oftast bara spela max ett par gånger åt gången. Bristen på oändligt med continues är största orsaken till att det är ett spel som tar lång tid att klara. Frågan är om det egentligen är så mycket svårare än vissa andra spel som har obegränsat med continues.