En bockar, Kaw-CeeL

Bana 11 var smutsäcklig första gångererna, men som med övriga scrollande banor med fordon så tycker jag man fick in snitsen rätt bra efter ett tag! Sista banan är däremot diabolisk, speciellt framåt slutet. Jag får väl erkänna att jag hade flax då jag tillslut fick mig ändå upp till häxan Hia-Hia
Sanna: Håller med dig på samtliga punkter! Spelglädjen är på topp, även om jag dog mycket så kämpade jag med glädje vidare för det var så förbaskat skoj! Det känns verkligen belönande då man tar sig vidare. Spelkontrollen skulle jag nog ha sänkt till 9.5 åtminstone. Riktigt bra, men den sinkade mig och min padda vid några tillfällen. (två exempel: surfingbrädsstudsmekanikproblematiken, samt att jag flera gånger fetingdoja-sparkade mig ner i avgrunden tillsammans med fienden)
Skulle nog ändå säga att spelet seglade upp på min personliga topp-15 till NES. Det säger en del, med tanke på att jag knappt spelade spelet som grabb!
Härnäst blir det nog GnG, spelet jag har varit nervös för att ta tag i på riktigt. Verkar sjukt svårt! Kanske tar tag i ett lite lättare spel innan bara för att få andas lite...