• Deja Vu

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#64916  by Filurkatten

Jag gillar Uninvited. :P
Men det har inte lika bra stämmning som de andra två men fortfarande är det riktigt bra i mitt tycke.

#65515  by rogerxy

Har bestämt mej för att införskaffa Deja Vu nu, tack för tipsen!

#65577  by Tawny

pinge80 wrote:Fan vad skönt med GTA IV på tisdag, där kan man nog döda alla
jag hoppas de har med barn och djur i fyran, har saknat det i de andra ;)

man ser en liten 8-årig flicka gå promenad med sin lilla hundvalp, så springer man fram och trampar ihjäl hunden och så står flickan och gråter, då plockar man fram baseballsträet *schmack* :twisted: :twisted:

#65625  by J. Lilja

Tawny wrote:jag hoppas de har med barn och djur i fyran, har saknat det i de andra ;)

man ser en liten 8-årig flicka gå promenad med sin lilla hundvalp, så springer man fram och trampar ihjäl hunden och så står flickan och gråter, då plockar man fram baseballsträet *schmack* :twisted: :twisted:
Hmm.. testa "Postal" och "Postal 2". Där kan du pissa på folk om du så vill det! ;)

#65639  by Tawny

jo postal2 är jävligt kul :) pissa på folk så de börjar spy och elchocka de så de trillar ihop i kramper och pissar på sig :twisted:
dock saknar ja barn i det spelet... (djur finns)

edit: stavfel...

#65657  by Pinge

tyvärr inga barn eller djur med i gta iv, inte vad jag stött på än så länge.... häftigt spel annars...

men för att gå från jätte offtopic till bara lite OT...
fick hem sword of hope för ett par dagar sen, det är ett helt okej spel översatt till svenska......

för nöja mig med det tills jag lagt vantarna på DV

Instagram #sndb.se