• Pinges flyttbildsgalleri!

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#62866  by Pinge

bono: det verkar inte bättre.... och jag antar att du vill ha den andra för att du bytte avatar?? if so...were even steven....

#63004  by Pinge

svar på lite funderingar som jag insåg uppkommit i tråden.

nnn: crazy castle o birthday blowout e inte sammal spel tror jag, kollade hos en polare nyss på hans kartong till bb och bilderna på baksidan stämmer inte

tawny: du kan ju se några asian version boxar på ena bilden.gumshoe bl.a. manualen är en såndär "billig" i gulaktigt apper .har även mailat scans på kassett manual o box, men dom e inte upplagda ännu *hint till kreese*, ska försöka fixa ngn mer bild på asian carten snart.

sanna: ska försöka kolla upp adv island också, antar att det e ettan.
och multicarten ska jag väl försöka fixa ngn bild på menyn i spelet.

sen ni som pm:at om diverse ni e intresserade av, en del kommer upp i köp o sälj tråden snart (reklambilderna A4, planchen o en del broschyrer).

#63008  by Azox

woohow :P

#63011  by Ufouria

pinge80 wrote:sen ni som pm:at om diverse ni e intresserade av, en del kommer upp i köp o sälj tråden snart (reklambilderna A4, planchen o en del broschyrer).
Är Castlevania III manualen oxå en dublett? Isåfall får du gärna ta med den oxå i köp & sälj-tråden

#63026  by Pinge

sanna: jag ska kolla upp det.... men det e inte omöjligt att det är en dublett.... e lita halvjobbigt att vi är mitt i en nedpackingsfas nu dock..... men flytten borde va avklarad innan helgen är över......

#63045  by nes_nerd_no_1

Vart kan jag köpa en sådan där smidig rygg & pung-kliare? :p

#63053  by rogerxy

nes_nerd_no_1 wrote:Vart kan jag köpa en sådan där smidig rygg & pung-kliare? :p
Du får väl bjuda på den! 8)

#63054  by nes_nerd_no_1

20 kronor bjudet!

#63062  by Pinge

hehe, jag köpte den i en alltkostartiospänn butik i örebro!

den används när frugan inte orkar klia.... och den är till salu för 50:- + farkt, ink pungskinnsavlagringar :P

#63175  by Pinge

nu har jag laddat upp en bild på multikassettens meny, 76in1 verkar vara 76spel.testade några. den har allt några godbitar.

bilden jag klippt ihop hittar ni här
http://pici.se/pictures/VZZXAWKcp.jpg

varning för halvsuddig (mobilkameran e kass)

#63209  by FerretX

pinge80 wrote:nu har jag laddat upp en bild på multikassettens meny, 76in1 verkar vara 76spel.testade några. den har allt några godbitar.

bilden jag klippt ihop hittar ni här
http://pici.se/pictures/VZZXAWKcp.jpg

varning för halvsuddig (mobilkameran e kass)
Men om du vill sälja kan du väl PM a mig ...

Instagram #sndb.se