• Pinges flyttbildsgalleri!

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#62620  by Pinge

Lite bilder jag tog häromdan....ska ju packa ner o flytta allt.... jag och frugan ska ju trots allt flytta 10meter.... :P

klaga på att bilderna är för stora bara....orkar inte lägga för mkt energi på ett inlägg.... har ju iaf lärt mig att länka in bilder :P

Image
toploaders fr.vä pal, usa, jap

Image
Några väskor.... det är ett snes i hyrväskan.....

Image
lite blandade kontroller...

Image
pirater o fds

Image
en temporär spelhylla

Image
lite dubletter..... reklamen alltså....o NM INTE kramisarna

Image
lite kompletta spel

Image
lite fler kompletta spel

Image
ännu fler

Image
och tillsist.....lite mer dublettpapper att tända brasan med :P
fan vad snyggt jag fick in dubletter på bilden.... im a true artist....
och toad e fortfarande ingen dublett.....

sorry att det blev lite mkt på en gång.... jobbigt för er som surfar med ett 14.400......

kommentera gärna snällt....

#62626  by BelfegorC4

Jag har varit på jakt efter en sån asia pirat =)
Kompisen hade en sådan när vi var små, det funkade inte på min konsol men funkade på hans :(

#62635  by Ufouria

Härlig samling. :) Visste inte du hade så många kompletta/boxade spel.

#62636  by Pinge

du menar kassetten som e stor som en neskassett o inte som en famicom???

den e helt okej...76 in 1..... många bra titlar.... men jag minns inte om det var 76 unika lr inte.....

ngn av dom gula 9 999 999 in 1 kan du få köpa om du vill :)
e typ 4spel på varje

#62644  by Filurkatten

Syftar ni på Spica piraten?

Jag har en sådan 101spel i ett här. Många likadana titlar, köpte min utav en kompis, den fungerar inte på min omoddade enhet men vännen min säger att den fungerade gallant på deras enhet (som han inte vet vart den är).

#62656  by nes_nerd_no_1

Vilka välskötta tånaglar! :)

Och spelsamlingen var fin den oxå! ;)

#62658  by Pinge

okej okej....tårna kanske jag inte e stolt över....hade snarare trott att någon (främst nnn) skulle komentera frugan......

tur att det inte dök upp en penis på ngn bild (kanske får smyga in det nästa gång)*... då ska du få se på välskött.....hehe

sanna: jag visste fan inte heller att det var så många....
en salig blandning som får er scn freaks att må illa I guess.....

när vi börja flytta in i nya placet ska jag försöka ta fler och bättre kort...detta e ju som sagt inte allt..... finns massa mer... kläder, väskor, kepsar, tidningar, reklam osv....inte så mkt mer spel dock.....vad jag vet än iaf....

#62660  by nes_nerd_no_1

Frugan? Jag ser ingen fruga? På vilken bild då?

Edit: Ahaaa, menar du brölloppsfotografiet?
Lite otydlig bild för att kunna kommenteras. ;)
Last edited by nes_nerd_no_1 on 15 Apr 2008, 21:35, edited 1 time in total.

#62662  by Ufouria

Haha, jag ser henne nu (tog ett litet tag). Är det du mittemot?

#62669  by Pinge

nej det e min farsas kusin mitt emot..........NOT klart fan det e jag på mitt bröllopsfoto.....

och tiny toon 3 ja.....det är bugs bunny crazy castle (tror jag det heter) eller vad det heter....man går i trappor o samlar morötter o tar boxhandskar o springer i dörrar..... om ni vet vilket det är......

#62674  by nes_nerd_no_1

pinge80 wrote:nej det e min farsas kusin mitt emot..........NOT klart fan det e jag på mitt bröllopsfoto.....

och tiny toon 3 ja.....det är bugs bunny crazy castle (tror jag det heter) eller vad det heter....man går i trappor o samlar morötter o tar boxhandskar o springer i dörrar..... om ni vet vilket det är......
Söt tjej din farsas kusin har gift sig med iaf! ;)

Spelet hette så till GB. Till NES fick det heta Bugs Bunnys Birthday Blowout om jag inte minns helt fel!

#62683  by Pinge

jo visst har farsans kusin haft tur :P ...hmm undra om ens farsan har en kusin..... hehe

#62692  by Pinge

nu blir ni nog trötta på mig....hittade lite fler bilder....
se o njut, eller se o tjut....

sorry om ngn bild redan e upplagd innan...

och NNN nu kollar vi på tevespelsgrejsen o inte kroppar...om det råkat komma med en ölmage eller naveludd :P

Image
twin box o family trainer med en näve spel

Image
lite kassetter....

Image
lite alltmöjligt....mkt nyproducerat skit...men ni som var med back in the
days ´kan nog urskilja en del nostalgia...
värt att notera...kramisarna fick jag i bröllopspresent av min polare
som bor i tokyo....

Image
blandat.....

fan vad skit jag har sparat sen min barndom egentligen..... fan vad bra :P

#62717  by Pinge

jag vet,,,,o jag har ju börjat lite....
som det kanske syns på bilden så e tidsskriftsamlaren full....o det e inte hemmets veckotidning direkt.....

nnn_1 o inte porr :P

#62725  by Dragos

Jäklar vad mycket du hade i din samling.Snyggt :)

#62736  by Pinge

dragos:
tack för det.... det har aldrig kännts mycket.....
man kollar på alla andras bilder o tänker "fyyfan vad mycket"....

men den ska väl minska något lite snart....har ju en del dubletter både vad det gäller spel o reklam..... o då kan man lika gärna kränga iväg det så blir ngn annans samling större, min fru blir glad (ända tills jag använder cashen o gör en raid på ebay).....

kan ju även avslöja en liten hemlighet här o nu.... jag e fortfarande skriven hos mina päron....så ditt kommer post o avier.... så varje gång jag kommer hemskäpandes med mer grejjer säger jag till min kära hustru
- det var skit som låg hos morsan :P (en s.k vit lögn)

#62770  by Tawny

varför är dk jr math ljus?
är det nån pirat?
kan du ta lite mer kort på den?

#62773  by FerretX

fan den grå kasseten längst upp till vänster på den 4 e bilden är ju en såndär multi kasset jag vill ha ju... är de en 52in1? :shock:

isåfall vill jag ha... va ska du ha ? :D

#62782  by Pinge

Dk jr math e asian versio...dom e så ljusa....samma med gumshoe, hogans alley o smb.....

ja det e en multikassett....76in1.... den kanske är till salu....ska testa den lite ikväll....o försöka knäppa ngn bild.......

annars har du dom orange multi kassetterna billigt....rena rama skiten :P
kom förra veckan från israel.....

#62787  by Tawny

ser det ut som european version i övrigt?

#62790  by Bonomaul

VAD är det här??

Image

#62799  by Pinge

bono: det är ett beställningskort om jag inte missminner mig..... alltså man skrev i sin info på baksidan åså kom det en sån på posten ihop med en inbetalningskort....

det e en del sånna skumma grejjer i imnä högar....
ska försöka fixa bättre bilder på allt i framtiden

#62807  by Ufouria

Fina samlarprylar. Den där lysande Nintendo skylten var grym.

Adventure Island Classic? Är det samma sak som Adventure Island (1:an)?

#62818  by Bonomaul

pinge80 wrote:bono: det är ett beställningskort om jag inte missminner mig..... alltså man skrev i sin info på baksidan åså kom det en sån på posten ihop med en inbetalningskort....
Den vill du ju inte ha kvar, eller hur?! 8)

#62826  by Pinge

nej det vill man inte så jag körde den precis i dokumentsförstöraren :P
hehe....

adv island classics....vetefan... ett vanligt adv isl spel..... :P

och den lysande skylten e helt okej..... men det e ngt nyproducerat från ngnstans i världen där solen e varmare o lönerna lägre......

e det ngt särskilt ni e intresserade av så går det ju att pm:a.... främst vad det gäller dubletter givetvis....

måste fan ta tag i o ta lite kort på det jag kan tänka mig att göra mig av med.....

ska ju ändå fota gimmick boxen ikväll....

#62852  by Pinge

Bono!
Nu vet jag vad den där beställningslappen för en shadowgate tipsbok kom ifrån. Andra sidan e för en gameboy förvaringsväska.

Jag skulle på dass för en stund sen och slet med ett nummer av NM.
Och där på insidan av försättsbladet satt det en likadan (som ingen ryckt ut av ngn anledning).
Nummer 10 - 91 kom den ifrån.

#62859  by Bonomaul

Så då har du alltså minst en mer än nödvändigt. :)

Instagram #sndb.se