Hade speldag med en kompis i lördag.. vi satt säkert o spelade 15 timmar totalt. Vi spelade Mega Man 2 parallellt på varsin tv bredvid varandra för att se vem som klarade det snabbast.. tyvärr slarvade jag och dog 2 ggr på Quickmans bana :< och sen hann jag aldrig ikapp. Polaren dog en gång på 1:a Wily banan men det var också enda gången, även om jag klarade banorna snabbare så kostade min dödsfall mig för mkt och han vann
Sen fick jag hem MM6 i veckan som gick och det spelade vi också genom, helt okej spel men musiken höll inte riktigt Mega Man klass tyvärr. De första 8 banorna bjöd på viss utmaning men MrX och Wilybanorna var alltför lätta och Wily var nog den lättaste av alla i spel-serien.
Spelade genom Super Off Road också.. hade för mig att jag tyckte det var sjukt roligt när jag var liten.. och det var det nu också.. iaf i ca 20 banor eller tills man hade uppgraderat sin bil färdigt.. sen var det bara samma samma o samma..
Sen försökte vi klara Legend of Zelda.. aldrig klarat det spelet då jag inte hade det som grabb utan bara lånade det korta stunder.. vi höll på i säkert 7 timmar på ena tvn utan att klara det men vi klarade iaf 6 dungeons.. Känns lite pinsamt när Heggestad tydligen klarade hela spelet på 90 minuter haha =)
Vi gick bet på Probotector, Kid Icarus och Tale Spin.. Bättre lycka nästa gång hehe =P