har ett par minnen med nes

"kastade kontrollen ett par gånger i golvet när jag spelade shadow warriors" XD
Moderator: Moderatorer
Nagai wrote: "kastade kontrollen ett par gånger i golvet när jag spelade shadow warriors" XDVem har inte gjort det. hehe
Andreas No 1 wrote: Frezy_man: Grattis till att du ska medverka, kan du nämna de 5 svåraste spelen som du har klarat?Werewolf är helt klart det svåraste. Jag måste också tillägga att det är det svåraste spelet jag klarat oavsett konsoll.
Frezy_man wrote:Sen borde NESDB nämnas. på något vänster i alla fall. Det är ju den bästa NES communityn i alla fall i sverige, ikkesant?Jodå, det är helt sant det.
rogerxy wrote:Någon kanske kan sälja sej själv lite & ha på en nesdb-tröja under intervjunUppmaning till Bono, Frezy, Sanna mfl
Bonomaul wrote: Fast det kan ju iofs medföra att många seriösa som tidigare inte hittat hit faktiskt hittar hit. Dock tror jag inte att utrymmet för "reklam" i dokumentären är särskilt stort, i så fall får man hitta på någon plot som nödvändigtvis involverar NESdb.
Vampire wrote:Jag har en bärbar dator. Så det finns inga vidare kopplingsmöjligheter med video inHade mer än gärna rippat den, men min video är inte att lita på,![]()
Om jag tar en kopia på filmen så skulle jag tro att kvaliteten blir sämre.
Det kanske finns någon som man kan lita på som jag kan skicka orginal videon till som kan rippa den?
Men först ska jag höra mig för lite på hemmaplan om det är någon som har inspelningsbar dvdspelare.
Vampire wrote:Jadu. Det hade jag gärna gjort. Men jag har ingen susning om hur man får en vhs video in till datorn.Jag kan fixa det!
Om någon kan förklara för mig hur det ska göras så kan jag försöka.
Det vore kul om videon kunde laddas upp på nesdb tex.
Bonomaul wrote:Kräver en ref på detta =)Vampire wrote:Adaptrar mellan videon och usb verkar vara ganska dyra grejor.Nej då, 2-3 kronor ungefär.