• Svårt val inför klassresa!

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#48894  by helios

Gött då har man iallafall 10år kvar att hänga här.. lycka till med tjejen :) lite second base kanske det blir i stugan med en varm mega drive som tillbehör.

#48907  by Gsmhacker

nissling wrote:13 snart 30 ;)

Nä, fyller 14 i januari.
det är 19 januari menar du 2009 ?

#48908  by nissling

Oj, menar "Fyller 14 i september". Hur kunde jag missa det :shock:

#48936  by Lalle-Man

Bonomaul wrote:
Andreas No 1 wrote:Btw: Finns det någon åldersgräns på forumet?
Ja, 37.
'

rackarns.. aja.. får återkomma om 17 år då ;)

#48938  by Bonomaul

Övre gräns alltså.. :)

#48948  by WERY

JA då vet alla vem sidans yngste medlem är. Vem är äldst? Tror jag vet vem men säger inte för att jag inte vill skämma ut mig :P

#49120  by Andreas No 1

Bono: Då har jag 10 komma någonting år kvar! Wohooo! :wink:

#49129  by Tawny

nissling wrote:Ja, om man dricker öl där så blir man hemskickad
... ljuva barndomsminnen dyker upp :)

#49218  by nes_nerd_no_1

Så där ja Nissling! Det är så här man skapar en tråd utan att folk börjar skrika troll efter en! ;)

Du ska ju helt klart ta med ditt NES och Chip N Dale!
Om hon inte ser glädjen i det spelet så har ni nog ingen framtid tillsammans... ;) ;) ;)

#49229  by Andreas No 1

Förresten så dricker man väl inte bara öl numera på högstadiet, det är väl allehanda lagliga (RC) och olagliga droger... :?

Tjack, hash-hish (ja det stavas så), ecstacy, lim and what have you. :shock:

"Aftonbladets löp: Skidresa förvandlades till drogmardröm. Föräldrar rasar mot Hem och Skola. Det började med tv-spel och fortsatte med öl och droger. Peter 14, jag fick råd och tips via ett tv-spelsforum.
Obs! Peter är ett figurerat namn! :D

#49322  by Tawny

Andreas No 1 wrote:Förresten så dricker man väl inte bara öl numera på högstadiet, det är väl allehanda lagliga (RC) och olagliga droger... :?

Tjack, hash-hish (ja det stavas så), ecstacy, lim and what have you. :shock:

"Aftonbladets löp: Skidresa förvandlades till drogmardröm. Föräldrar rasar mot Hem och Skola. Det började med tv-spel och fortsatte med öl och droger. Peter 14, jag fick råd och tips via ett tv-spelsforum.
Obs! Peter är ett figurerat namn! :D
hahahaha :lol: :lol:

#49404  by nes_nerd_no_1

Andreas No 1 wrote:Förresten så dricker man väl inte bara öl numera på högstadiet, det är väl allehanda lagliga (RC) och olagliga droger... :?
Vad betyder RC?? Är det den kategorin salvia, kratom & ethyl-2-c-b och annat skräp från läderlasse faller under?

#49408  by Filurkatten

Jepp, Research Chemicals. Alltså ämnen ingen vet något om förutom att man blir dum i huvudet, glad och sådant.

#49422  by Andreas No 1

Tawny: ja, lite roligt var det allt! :)

Nes_Nerd: Japp, det är precis som filurkatten skriver. Finns LSD/Ecstacy/Amfetamin (?) liknande lagliga preparat. Mest känt är väl Bromo Dragonfly som Läderlasse sålde...

http://sv.wikipedia.org/wiki/Bromo-dragonfly

http://jonkoping.expressen.se/Nyheter/1.622826

#49423  by Filurkatten

2-cb sakerna, BZP och allt annat skit...

#49665  by nissling

nes_nerd_no_1 wrote: Du ska ju helt klart ta med ditt NES och Chip N Dale!
Om hon inte ser glädjen i det spelet så har ni nog ingen framtid tillsammans... ;) ;) ;)
Nja, det blev MD. Trots att det blev MD hade hon ingen lust att komma över till mig. Dock kom det några killar i klassen som spelade Mortal Kombat 2 halva natten. Varje gång det blev "Toasty!" skrattade dom ihjäl sig typ. Hon körde också på mig i backen, asså störtlopp.

#49669  by Gsmhacker

vad va det vi sa :roll:

#49671  by nissling

Fast hon hälsade iaf på mig. Hon tyckte synd om mig efter att en "viss kille" i klassen kastade en snöboll i fejan på mig. Men hon verkar gilla mig, hon tyckte kanske att MD lät läskigt.

#49679  by Tawny

men det var bra av dig att våga fråga henne i alla fall :)

#49686  by Gsmhacker

om du hyr in några "biffar" som slår ner dig på skolgården och du hamnar på sjukhus , så kommer hon säkert dit med en blomma till dig *Tips* :roll:

#49689  by nissling

Jag vet vad du menar med "Biffar" eftersom vi fick se Tillbaka Till Framtiden 1-2 idag på bussen på vägen tillbaka från fjällen.

#49693  by Filurkatten

Bra filmer!

#49695  by nissling

Bra spel, enligt mig. Skulle ha sett trean också men någon lärare ville istället se Ett päron till farsa firar jul.

#49697  by Gsmhacker

har dom dvd på bussarna nu för tiden eller va det vhs ?

#49704  by nissling

Det var dvd. Är faktiskt den enda i hela klassen osm fortfarande har kvar Vhs filmer, och vill ni veta vad en kille på ett annat forum skrev åt mig?

"Haha, VHS-filmer. Du kör verkligen retro!"

#49705  by Filurkatten

Jag äger runt fem DVD filmer och resten VHS, Två CD skivor och en jäkla drös med kassettband. (sedan massor med vinyler såklart) :P

#49706  by Faxandu

Du ska till fjällen, lämna spelen hemma och stick ut i den härliga naturen istället.

#49708  by nissling

Jag har redan varit i fjällen, och mitt liv är ganska upp messat elelr vad man nu kallar det så jag kan nog inte lämna mina ägodelar hemma (MK2 måste ju ockå få ha lite turåkning).

#49712  by Gsmhacker

Cutman bad mig hällsa att didy kong ska sluta kittla han under förtterna omedelbums :!:

#49769  by WERY

Gsmhacker wrote:Cutman bad mig hällsa att didy kong ska sluta kittla han under förtterna omedelbums :!:
:lol: :lol:

Instagram #sndb.se