• Varför följde inte kartan med till zelda ?

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#47816  by WERY

Roller Games och Super MArio Bros 1 är okej i PAL.

Werewolf
Duck Tales 1 o 2
Chip n Dale 1 o 2
Duck Hunt (slö men jag är van vid PAL verran)
Double Dragon 2 (sådär bra)

Får göra en lista om detta senare

#48140  by Gsmhacker

vafan har detta med zelda kartan att göra :evil:

#48158  by WERY

Absolut ingenting :lol: :lol:

Bara totalt OT

#48267  by jalla

WERY wrote:Det står på boxen att den ingår :wink:
Är det hangtab på boxen och 5 skruvor på spelet?

#48310  by WERY

Boxen saknar som tur är hangtab o jag vill minnas att kassetten har 3 skruvar men det finns fortfarande ingen märkning på vare sig box, manual eller kassett att det är USA eller REV-A. Inget sånt nånstans utan bara engelsk text och den säger på boxen att kartan ingår. JAg tror inte den utgåvan är inscannad som jag har. dom 2 i dbn ser ut o vara några helt andra

#48347  by jalla

WERY wrote:Boxen saknar som tur är hangtab o jag vill minnas att kassetten har 3 skruvar men det finns fortfarande ingen märkning på vare sig box, manual eller kassett att det är USA eller REV-A. Inget sånt nånstans utan bara engelsk text och den säger på boxen att kartan ingår. JAg tror inte den utgåvan är inscannad som jag har. dom 2 i dbn ser ut o vara några helt andra
Ok :) Jag vet inte om hangtab ens existerar, men jag har hört nårra ryckten om det. Därför jag undrade om du hadde den :)

#48382  by WERY

Nej men jag ska säga dig en sak. Boxar med Hangtab är do mabsolut sämsta o värdelösa man kan ha. DOm går sönder vare sig man är försiktigt eller inte. Hatar verkligen såna skitboxar o hoppasatt mina samling ska slippa ha sånt även om vissa lir har det tyvärr

#48424  by jalla

WERY wrote:Nej men jag ska säga dig en sak. Boxar med Hangtab är do mabsolut sämsta o värdelösa man kan ha. DOm går sönder vare sig man är försiktigt eller inte. Hatar verkligen såna skitboxar o hoppasatt mina samling ska slippa ha sånt även om vissa lir har det tyvärr
Jorå, är inte någon fan av hangtabs själv, men om det existerar en hangtab av Zelda 1 så kan den vara första utgåvan och kanske den inte har kartan inkluderad. Det vi undrade om :) Men som sagt så vet jag inte 100% säkert om det finns en hangtab av Zelda 1 så det är mycket möjligt att du har första utgåvan av kartongen (första utgåvan har nog 5 skruvor, men kartongen på 3 skruvor kan dock vara identisk :)).

#48467  by WERY

Det blir nog till o scanna in den men nu undrar jag om det var så att vi hade en kategori i dbn som hette omärkt? Det är isf där den kartongen ska ligga då det inte står nånstans att den är nånting, inget A, B eller REV-A

Instagram #sndb.se