• Nerklottrade NES-spel vi minns

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#402258  by Stonkish

Köper aldrig sånna, vill att etiketterna är intakta utan revor och dylikt samt inget klotter eller risp-märken i kassettens platshölje. Nog fan har man sett fula kassetter ute på Tradden men undviker som sagt helst sånna ex.
 #402477  by Sol

Stonkish: De flesta undviker nog dem men man får dem ofta vid paketköp. ;)
 #404073  by ahnelovs

Sol wrote:Johny! ;)

Problemet med NES-kassetter är att T-röd tar bort "texturen" också. Spelet blir blankt, inte knottrigt längre.
kanske inte är felstavat =) kolla vem som säljer detta på blocket http://www.blocket.se/eslov/Nes_ntsc_33 ... =23_11&w=3
kanske den som ristat på kassetterna=)
 #406704  by Sol

Carma-Theres-Jönsson-serien om jag får be! \:D/
 #406721  by MrDomarn

Många här med mig skruvar säkert isär kassetterna o rengör innan försäljning. Man kanske skulle sätta sitt bomärke på insidan kassetten för historikens skull. Kanske skriva dit sin mail o se om någon nånsin hör av sig.
 #406867  by segasonic

Det har jag också funderat på :D
 #427209  by Da Bear

Alla visar ju glatt upp sina kassetter och kartonger som är ouppackade och i superfint skick, så jag tänkte att vi kunde ha en tråd där vi visar upp det absolut fulaste vi äger i konsollväg.

Jag bjuder här på ett hundtuggat ex. av Super Mario 3. Ser ut som skit men fungerar utmärkt.
mario3fram.jpg
mario3fram.jpg (677.98 KiB) Viewed 5392 times
mario3bak.jpg
mario3bak.jpg (667.33 KiB) Viewed 5392 times
Vem vinner? :good:
 #427237  by Da Bear

Där ser man :)
Då får nån mod gärna flytta in min tråd i den tråden :P
 #427298  by segasonic

Lekt med asfalt eller en Schäfer? :DOG
 #427605  by Da Bear

Något fyrbent djur med vassa tänder är det som har försökt att spela iaf. Även en av kontrollerna hade bitmärken :D

Instagram #sndb.se