jalla wrote:Yep, SCN finns. Nintendoage.com visar 4 regioner:
http://www.nintendoage.com/index.cfm?se ... CHin=Games
Jag har själv sett spelet till salu i Frankrike, men ingen aning om det är en FRG import. Har också sett det i Australien, men det kan vara UKV.
Bonomaul wrote:Att Devil World och Gimmick tilltalar folk på övriga marknader vet man ju, men finns det fler spel som vi fick här som inte är så vanliga i resten av världen?
Kan nämna att Pro Am Racing 2 och Gold Medal Challenge bara finns som SCN när vi snackar om PAL spel och att Eliminator Boat Duel kom bara ut som SCN när vi snackar om PAL-B.
Hi jalla!
Just want let You know that a franch version of GQ II also exists. The data base of NintendoAGE is very good but the PAL section is not 100% complete.
I also didn't know that a FRA code of this titel exists because I bought one copy in France and it got FRG code on it I was amazed when I bought in Germany a copy with FRA code on box cart and manual

Now I got UKV, FRG and FRA - I need a SCN too. Anybody got an extra one?
Onile Translator:
Hi jalla!
Önska precis låt dig veta att en franchversion av GQ II finns också. Den färdiga databasen av NintendoAGE är mycket bra men också inte 100%.
Jag visste också inte att en FRA kodifierar av denna titel finns, därför att jag köpte en kopierar i Frankrike, och den fick FRG kodifierar på den som jag förbluffades, då jag köpte i Tyskland en kopiera med FRA kodifierar boxas på vagnen och handboken:),
Nu fick jag UKV, FRG och FRA - jag behöver en SCN för. Vem som helst fick extra? : D

After I killed the prostitute and had sex with their corps I recognized it was a transvestite - god the world is full of sick people. lol