• Battle Kid - (1 & 2)

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#255244  by Pinge

vi har aldrig fått sen en "fula-serien" smallbox! *hint hint* :)
 #255312  by Hilmarf

Snyggt! If someone decides to make a professional run of some small boxes, I want one! OR; we could start a collaboration where we fundraise a official box print with Sivaks permission and quality control :)
 #257437  by Sonefors

På torsdag (18:e) sägs det att spelet Battle Kid kommer in igen...blir en beställning då! Verkar som det är fler än jag som ska beställa. Jag tänker beställa två spel och två usb-adaptrar.

Kreese: Jag köper gärna två boxar när den är färdigdesignad. För eget bruk såklart.
 #257450  by genne

helt klart intresserad av en battle kid box om det blir något. Fast ja hade nog föredragit en big box som matchar alla andra US boxar
 #258021  by Smart Cat

Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox

Näe men seriöst så tycker jag:
Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox Smallbox

Näe men seriöst så har jag två förslag:
1) Svart Smallbox
2) Att hela historien om det första spelet till NES på många år bör väl vara av sådant nyhetsvärde att vi bör skriva om det på första sidan.

Kreese: Jag köper gärna en box av dig också.
 #258059  by Kreese

Jag har snackat med ett par tryckeri. De vill ha 20 kr för en A3 print på 300g papper. Jag vet dock inte om 300g är tillräckligt tjockt... Men ska göra en testprint sen så får vi se. Verkar som om svart smallbox är populärt, får väl testa den då. :)
 #258073  by Pinge

verkar som katten ska ha 106stycken... borde få mängdrabatt! :DOG
 #258077  by tjibynn

jag e sugen oxå!!
 #258208  by Leopardkungens

Jag är nog också sugen på en eller ett par boxar och även om någon hade tänkt att göra en beställning på spel till nästa omgång så är jag på!!!
 #258212  by Kreese

Alltså, jag ringde ju till två tryckerier och de tog samma pris... 20 kr för att printa ut på ett A3 papper, 300g. Enklast och billigast vore ju om alla fixade det själva. Jag tror inte det går att tjäna många kronor på att jag skriver ut dem i Kungsbacka och skickar till alla. Skulle det kosta 40-50 kr i andra städer, så kommer ändå portot gå på en del ju. Men självklart kan jag lägga upp mallen sen när jag gjort klart den. Ska som sagt testa hur det blir i den tjockleken, jag tror det ska funka skapligt.

För er som har ett Power Pak, kan ni passa på att printa ut denna:

http://www.64scener.com/nesworld/powerpak_cover.pdf

http://www.nesworld.com/updaug07.htm
 #258243  by Smart Cat

Undrar vilken tjocklek som High Chaparall hade på sitt papper när han gjorde SMB/Duck hunt boxen.
Den var ju för tunn.
 #258252  by Tawny

Smart Cat wrote:2) Att hela historien om det första spelet till NES på många år bör väl vara av sådant nyhetsvärde att vi bör skriva om det på första sidan.
thats not true.. det finns ju masa spel på retrousb.. kanske det första "vettiga"...
 #258294  by Smart Cat

I vilket fall som helst. Även om det inte är det första på flera år så kanske det ändå är läge att pitcha det på första sidan.
 #259485  by Kreese

Sådär. Tog mig lite tid att pilla med detta. Det blev en blandning mellan svartaserien och egen design:

Image
Last edited by Kreese on 19 Mar 2010, 13:22, edited 1 time in total.
 #259491  by Kreese

Jag har försökt kontakt honom via Nintendo Age men han har inte svarat. Ska försöka maila honom...
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 14

Instagram #sndb.se