Men han var en rik storunge som fick allt han pekade på, typ. Du vet, ta från dom rika och ge till dom arkadspelsugna Av någon anledning har man så mycket roligare när man spelar arkadspel med stulna pengar.
För min del var det inte ett svårt val då jag bara spelade Metroid som liten så det låg varmast om hjärtat, det ge en mycket bra utmaning oxå, man ska ju hitta allt. o så gillar jag mystiken i det.
Det stod mellan Metroid och Kid Icarus för min del...
Spelade det när jag var jättegravid och behövde paus från husrenoveringen som blev försenad hela tiden (flyttstädade vår gamla lägenhet 10 dagar innan bebis kom ut). Kid Icarus var min paus från all stress. Varvade det ett gäng gånger när jag var riktigt slö. Men nu verkar det tyvärr som om mina Kid Icarus-skills försvann med graviditetshormonerna... Dog hela tiden sist jag spelade.
Jag tror nästan det. Idag upptäckte jag att när man spelar 1 player på Probotector så kan man styra gubben med andra kontrollen också, så Zelda fick den och vi tog oss igenom hela första banan utan att dö.
PO fick min röst... Bra spelkänsla, utmaning, unik spelidé och layout...
Sökes:
Paperboy - CIB el B - nyskick!
Joe & Mac - CIB el B - nyskick! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ghostbusters II - CIB el B - nyskick! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Turtles - CIB el B - nyskick!
Har inte spelat Punch Out, och de andra två har jag (pinsamt nog) inte spelat på riktig konsol, utan bara på emulator. Även om jag gillar Metroid så måste jag nog säga Kid Icarus, kanske för att jag jämför Metroid med Super Metroid som är så himla mycket bättre