Widar wrote:Maila den till mig om du vill att jag ska lägga upp den igen!Tack så mycket, men jag kopierade ditt exempel och skaffade egna google pages så nu ska jag nog kunna hålla den uppdaterad själv.

Moderator: Moderatorer
Widar wrote:Maila den till mig om du vill att jag ska lägga upp den igen!Tack så mycket, men jag kopierade ditt exempel och skaffade egna google pages så nu ska jag nog kunna hålla den uppdaterad själv.
J. Lilja wrote:Ah, lysandeWidar wrote:Maila den till mig om du vill att jag ska lägga upp den igen!Tack så mycket, men jag kopierade ditt exempel och skaffade egna google pages så nu ska jag nog kunna hålla den uppdaterad själv.
Widar wrote:Kom förresten på att du kanske borde byta namn på listan till Scandinavian... Norrmännen gillar väl SCN minst lika mycket?Hmm.. jag har funderat mycket på det där.
Widar wrote: Kom förresten på att du kanske borde byta namn på listan till Scandinavian... Norrmännen gillar väl SCN minst lika mycket?
Widar wrote:Dock hittade jag ännu en särskrivning. Det heter antingen "silver-/svarta serien", "svarta/silverserien" eller "silvriga/svarta serien".Ok Hawkeye!Första valet är nog det snyggaste.
J. Lilja wrote:Ja, ni vet nog vid det här laget här inne vad jag tycker om särskrivningar.Widar wrote:Dock hittade jag ännu en särskrivning. Det heter antingen "silver-/svarta serien", "svarta/silverserien" eller "silvriga/svarta serien".Ok Hawkeye!Första valet är nog det snyggaste.
Jag har fixat det i textfilen så i nästa version är det åtgärdat. Thanx..
Bonomaul wrote:Ja det är så grymt det här så finns inte ord alltså!Vi får se längre fram.. Pixel-art spelen kanske får stryka på foten när jag ska försöka få plats med rarity. Men först måste vi raritygradera alla spel också..
Dock tycker jag fortfarande inte att Pixel-art ska finnas med..
Bonomaul wrote:Kan ju kolla upp de två som jag har tillgängliga då..Jättebra!
* Gremlins 2 : MMC3
* Chip 'N Dale : MMC1
J. Lilja wrote: XeviousDen har ingen mapper. Det enda som fanns i text väg var
Widar wrote:Står MMC3B på Days of Thunder EECYeay! Duktig Widar!