Tänkte ta dom största titlarna. Missar kanske någon. Orkar inte fundera mer 

Moderator: Moderatorer
Bonomaul wrote:Min röst går till Zelda, men det är mest för Zelda II som i mitt tycke är det bästa spelet någonsin alla kategorier. Även ettan håller hög klass, men inte i närheten av tvåan.Jag gillade aldrig 2:an. Kanske var för svårt när man var liten eller så var det för mycket text som bara var grekiska i den åldern. 1:an gillade jag därimot. Punch Out och Zelda vägde nästan lika tungt.
Riwallen wrote:Helt klart lägger jag min röst på Metroid. Har alltid varit förälskad i Samus :oops:hehe Det är tvärt om för oss. Jag har spelat Zelda men aldrig Metroid. Tyckte det var kusligt ensamt spel när jag var liten så jag spelade aldrig det. Däremot för ca 2 år sedan kom en polare hem till mig och satt och körde igenom det och jag satt och titta på mycket.
Spelade Zelda för första gången i mitt liv i fredags och fastnade. Mycket underhållande spel vet inte riktigt varför jag missat detta spel. Men Metroid håller suverän klass i mitt tycke.
Jag gillade aldrig 2:an. Kanske var för svårt när man var liten eller så var det för mycket text som bara var grekiska i den åldern. 1:an gillade jag därimot. Punch Out och Zelda vägde nästan lika tungt.Första gången jag klarade Zelda II kunde jag nog inte mer engelska än typ Hello, Goodbye och, eeh.. fuck.
Lakanman wrote:Ensamt menar du att du tyckte att det var otäckt?Riwallen wrote:Helt klart lägger jag min röst på Metroid. Har alltid varit förälskad i Samus :oops:hehe Det är tvärt om för oss. Jag har spelat Zelda men aldrig Metroid. Tyckte det var kusligt ensamt spel när jag var liten så jag spelade aldrig det. Däremot för ca 2 år sedan kom en polare hem till mig och satt och körde igenom det och jag satt och titta på mycket.
Spelade Zelda för första gången i mitt liv i fredags och fastnade. Mycket underhållande spel vet inte riktigt varför jag missat detta spel. Men Metroid håller suverän klass i mitt tycke.
Riwallen wrote:Jao något åt det hållet. Fick lite ångest. Mörkt, mörk musikLakanman wrote:Ensamt menar du att du tyckte att det var otäckt?Riwallen wrote:Helt klart lägger jag min röst på Metroid. Har alltid varit förälskad i Samus :oops:hehe Det är tvärt om för oss. Jag har spelat Zelda men aldrig Metroid. Tyckte det var kusligt ensamt spel när jag var liten så jag spelade aldrig det. Däremot för ca 2 år sedan kom en polare hem till mig och satt och körde igenom det och jag satt och titta på mycket.
BelfegorC4 wrote:ooooh årgångs trådJavisst serru. Fint som snus.
Sanna wrote:Över 3 år gammal tråd. :shock: Trevligt med bump på denna.Jo, jag tyckte detsamma. Satt o botaniserade bland gamla trådar och tyckte den här var tillräckligt trevlig för att dö dammdöden.
Sanna wrote:Om jag bara fick ta med mig ett spel/spelserie till en öde ö så skulle det bli Mega Man serien.:shock: