Återkommer i nästan alla Zeldaspelen som följde!

Moderator: Moderatorer
Vigdul wrote:Dock gråter jag rätt mycket när jag läser (bra) böcker eller ser på (bra och dåliga) filmer.jag med.. men pftast bara ett par tårar som rinner.. men när jag såg björnbröder så grät jag som ett barn.. hulkade och hade mig..
Tawny wrote:upp, vänster, ner, vänster är det väl?Jag fällde ett par tårar då Silje, Tengel, och Sol dog i Isfolket.
Vigdul wrote:Dock gråter jag rätt mycket när jag läser (bra) böcker eller ser på (bra och dåliga) filmer.jag med.. men pftast bara ett par tårar som rinner.. men när jag såg björnbröder så grät jag som ett barn.. hulkade och hade mig..
Tawny wrote:ja det är oerhört gay att gråtaDet är hon som Silje hittar bredvid sin döde mor (som senare visar sig vara Tengels syster), de tar ju hand om och uppfostrar henne så man kan väl säga att det är deras dotter....styvdotter iaf.
jag har också gråtit en hel del under isfolket-serien..
är sol tengil den gode och siljes dotter? isf grät jag också då..
ekan wrote: Nån mer som tycker döda bergen i Zelda II är ganska jobbiga?Det är det svåraste och tråkigaste momentet i hela spelet.
Gixen wrote:Det är hon som Silje hittar bredvid sin döde mor (som senare visar sig vara Tengels syster), de tar ju hand om och uppfostrar henne så man kan väl säga att det är deras dotter....styvdotter iaf.ah men då var det hon jag trodde
Sanna wrote:Vad heter då passagen till sista palatset?Den har inget namn.
Bonomaul wrote:Men visst nämns passagen till sista palatset i spelet någonstans? "Hells road" eller "death road" eller nåt sånt där?har också en svag känsla av nåt sånt..