• NES-relaterade bilder

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#6624  by Nathalie

Riktigt tjusigt! Några av dom där tavlorna / konstverken hade dom med i senaste nummret av Player 1. I like

#6625  by Bonomaul

Den med guld/silver färgade Zappers var läcker.. gav mig inspiration att göra en sådan, frågan är hur man löser det glittriga partiet på handtaget.

#10674  by brb2009

Blir nån av er intresserad av att köpa nåt nästa års vända så kan ni ju säga till, gallery1988 låter mig lägga undan nämligen, eftersom jag bor i Sverige och kan inte besöka galleriet själv, räkna dock med att dom billigaste tavlorna kostar 4-500$ och dom dyrare verken från dom större konstnärerna kostar uppåt 5000$.

Den Brandon Bird - No One Wants to Play SEGA with Harrison Ford kostade 600$ , JLED'en kostade 1500$ (fast det var innan han blev riktigt stor, idag skulle den nog kostat 4k+) , Dont Be a 2nd Playahater med Luigi kostade runt 2k, men det är den fan värd.

#10676  by Bonomaul

Den med Harrisson Ford var grym! :) Skulle jag vilja ha på väggen här..
Dock så är ju knapparna på nes kontrollerna lite felplacerade..

#10677  by brb2009

Bonomaul wrote:Den med Harrisson Ford var grym! :) Skulle jag vilja ha på väggen här..
Dock så är ju knapparna på nes kontrollerna lite felplacerade..

Hade inte ens reflekterat över knapparna, men jo den är grymt fet tavlan, en vän till mig såg den på preview night, skickade ett MMS och 10 minuter senare hade jag köpt den, till det priset så kändes det självklart.
 #214890  by rogerxy

Tror inte det finns en sån här tråd. Här tänkte jag att man kunde lägga upp bilder som på ett eller annat sätt är NES-relaterade. & då tänkte jag mer "konstnärliga" verk & inte scans eller liknande

Exempel:

Image
Image
 #214892  by Pinge

Tredje bilden e finast! :$
 #214908  by Chefren

Image

Poor Yoshi! :cry:
 #216175  by Smart Cat

rogerxy wrote:Tror inte det finns en sån här tråd.
Jo, jag hittade faktiskt en gammal en när jag var ute och grävde imorse.
 #216544  by Chefren

The shining strippen var ju klockren :D
 #216552  by Chefren

Image

Så jävla rätt :badgrin: :badgrin: :badgrin:
 #216999  by WERY

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha jag väckte nästan grannarna med att se på den bilden.

Den med tjejerna som är utklädda till Mario, Luigi och Wario var ganska fin. Dom där olika bilderna var skitskojiga att se med

Edit; Tur att ingen hade den senaste bild på en tröja på bergsala träffen för då hade nog Owe och gänget blivit lessna
 #217047  by Pinge

tror inte ove blivit ledsnare av den än din bluesföreningströja :DOG
 #217093  by WERY

Öh jaha??
 #217241  by Pinge

\:D/

Instagram #sndb.se