Ja då var det min tur. Tävlingen börjar imorgon 12:00 men jag lägger ut länken så har ni lite tid innan tävlingen börjar att ladda ner låtarna.
regler:
Ingen får lyssna på låtarna före 12:00 den 22a Februari 2008
Ingen får svara före 15:00 samma dag.
Endast ett försök till att svara godtas så tänk igenom noga.
Det finns 3 svar till varje låt:
Titel på spelet____när låten spelas/tillfälle____utvecklare/utgivare
Man får ett poäng för varje rätt svar o alla sveren måste ha samma nr som den låt svaret avser. Tänk även på att en bana i ett spel kan ha flera låtar än en så namnet på banan och det specifika stället väger tyngre än svar som tex bana 5. Om ni tycker att låten i nåt av spelen är så bra så att ni måste skaffa spelet, skriv det längst ner i PM som ni skickar till mig så tipsar jag om hur det skaffas fram
http://rapidshare.com/files/93723264/we ... 1.zip.html
1:a Jalla 5 rätt
2:a Rogerxy 3 rätt
3:a Tawny 0.5 rätt
Nån mer som vill gissa. tänk på att det finns flera svar än bara vilket spel det är, se reglerna ovan. finns banor och utvecklare
regler:
Ingen får lyssna på låtarna före 12:00 den 22a Februari 2008
Ingen får svara före 15:00 samma dag.
Endast ett försök till att svara godtas så tänk igenom noga.
Det finns 3 svar till varje låt:
Titel på spelet____när låten spelas/tillfälle____utvecklare/utgivare
Man får ett poäng för varje rätt svar o alla sveren måste ha samma nr som den låt svaret avser. Tänk även på att en bana i ett spel kan ha flera låtar än en så namnet på banan och det specifika stället väger tyngre än svar som tex bana 5. Om ni tycker att låten i nåt av spelen är så bra så att ni måste skaffa spelet, skriv det längst ner i PM som ni skickar till mig så tipsar jag om hur det skaffas fram

http://rapidshare.com/files/93723264/we ... 1.zip.html
1:a Jalla 5 rätt
2:a Rogerxy 3 rätt
3:a Tawny 0.5 rätt
Nån mer som vill gissa. tänk på att det finns flera svar än bara vilket spel det är, se reglerna ovan. finns banor och utvecklare
Last edited by WERY on 25 Feb 2008, 23:17, edited 2 times in total.
Brother of Bros