• låt oss trycka upp bumper-stickers :)

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#49211  by Tawny

idag såg jag en bumper-sticker "hellre ihjälkörd än omkörd"

jag tänkte nåt i stil med "småstadsbor", men det är oviktigt..

vi borde trycka upp bumperstickers som vi kan sätta på våra bilar :)
med schyssta texter.. vi har väl haft nån slogantävling här förut? då kom det upp ett par schyssta slogans vill jag minnas...

och sen lite bilder på mario och link och annat crap.

kan ju inte kosta så jävla mycket?

#49212  by Tawny

kanske en 30*30cm bild på ett rött sköldpaddeskal? (som mario kart)

#49225  by Bonomaul

Att trycka klistermärken med Mario och Luigi lär vara ett intrång i lagen om upphovsrätt. Så torde också vår logga vara, om än inte lika farlig kanske.

Jag vill också ha klistermärken, och har därför hävdat att jag ska gå och kolla upp priser när tid ges. Återstår att se när det blir det.. :)
Bumperstickers vet jag dock inte, är det att föredra? Vart vill isåfall folk helst ha klistermärken? Kanske inte ens på bilen?

#49233  by Andreas No 1

Jag är också sugen på klistermärken (låter som man är 100 år..) Dock ej på min fina bil! :wink: Gärna lite olika format. Mina önskemotiv; Kid Icarus / Mario Bros / Wrecking Crew / Gunsmoke / Zelda 1+2 / Metroid / SMB 1

:D

#49238  by Filurkatten

Jag vill med ha jag, på gitarren eller ukulelen min, kanske tillochmed båda!

#49245  by Andreas No 1

Fan, glömde ju Kung Fu och Punch Out!! Tror att de flesta bilderna går bra... :wink:

#49277  by Bonomaul

Skulle vi beställa något "officiellt" från NESdb's håll så bör man nog räkna med att loggan kommer bli aktuell som motiv. Men vad gör väl det, den är ju så vacker så vacker.
Dessutom är det ju störtskönt att åka runt med en fet sticker i bakrutan på bilen och locka hit nytt folk. "NESdb is fantastic" kanske - för alla lyckliga Toyota ägare. :)

#49320  by Tawny

är det verkligen copyright på loggan? det är ju bara en bild på en handkontroll...
men den skulle jag kunna tänka mig att ha bak på bilen, upprtryckt rakt av...

#49405  by nes_nerd_no_1

Ett rött sköldpaddskal??? HA HA HA! :D
Hur klockrent som helst ju! :)

#49710  by Widar

Bak på min 22 år gamla BMW står det "BMW följer inte utveckligen - BMW leder den." :D

Instagram #sndb.se