• Extra grejer som medföljde spelen (Diskussionstråd till FAQ)

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#40459  by Bonomaul

Haha, ja det var ju inte helt lyckat kanske. :)
Undrar vart originaltråden tog vägen då. Vet att jag råkade radera en tråd av misstag en gång när jag sammanställde lite FAQ, det kanske kan ha varit den då.
Länken pekar på den här tråden nu iaf.

Tatueringar lär det nog inte följt med initialt, men möjligen smugglade köparen ned dem i kartongen innan han gick till kassan med den. Avancerat snatteri på 80-tals nivå med andra ord. :)

#40474  by BelfegorC4

ok tackar :) Komplett med tatueringar kan tolkas på många sätt =D

#40598  by kralleman

Jaha, då har jag en liten fundering..
Star Wars SCN, kom det med en Star Wars-poster? Min tyska version gjorde det,stor bild.

#40639  by Odium

Japp, skall vara en poster med till SCN versionen.

#40761  by kralleman

Okej, tack! Har den samma reg.kod som den i länken ovan? Ser den likadan ut?

#40819  by Den där Marcus

Mitt SCN-spel har i alla fall en likadan PAL-märkt plansch. Och det är köpt på Tradera av en "hittade några spel på vinden"-säljare så innehållet i kartongen lär vara det samma som när det inhandlades från början.

#40821  by Hollywood Hairspray

kralleman wrote:Okej, tack! Har den samma reg.kod som den i länken ovan? Ser den likadan ut?

Jag inhandlade ett ex av Star Wars när det släpptes här i sverige & jag har det fortfarande i min ägo :wink:
& postern e oxå kvar, precis likadan som den i länken med samma kod nere i hörnet.

#49918  by WERY

En rättelse lapp följde med Double Dragon som säger att glitchen som ibland kan uppkomma i grafiken inte innebär att spelet är sönder

#50031  by Gsmhacker

Double Dragon II plansch i ukv versionen varjefall riktigt grym

#50043  by WERY

Finns en sån till 2an o 3an i USA verra oxå. Kanske har sett en poster till 1an. Ska undersöka detta lite närmare

#50130  by Tawny

är detta en faq? borde starta en sån annars...

edit: haha såg att bono redan gjort en :P

#50138  by WERY

När du nämner det ordet så påminner det mig om hur jag skrattade när jag såg FAQ sektionen på vintage för där har dom lagt till OFF efter :lol:

Blev förvånad först när jag såg detta men sen vare bara kul

Instagram #sndb.se