Godkväll! 
Nu har regeringen tvingat mig att göra mig av med min köra Sony Trinitron 32" 

Det är för övrigt bara att komma och hämta den om du bor i Umeå Har provat köra nintendot på min LCD och plasma tv och skillnaden är helt enorm, inte ens nära kvaliten på CRT apparaten.
 Har provat köra nintendot på min LCD och plasma tv och skillnaden är helt enorm, inte ens nära kvaliten på CRT apparaten. 
Min fråga är nudå hur man skall göra för att få lika bra eller lite bättre bildkvalité på min LCD eller Plasma tv? Behöver man någon typ scaler för att få till det någorlunda?
Tips och idéer mottages gärna.

Nu har regeringen tvingat mig att göra mig av med min köra Sony Trinitron 32"

Det är för övrigt bara att komma och hämta den om du bor i Umeå
 Har provat köra nintendot på min LCD och plasma tv och skillnaden är helt enorm, inte ens nära kvaliten på CRT apparaten.
 Har provat köra nintendot på min LCD och plasma tv och skillnaden är helt enorm, inte ens nära kvaliten på CRT apparaten. Min fråga är nudå hur man skall göra för att få lika bra eller lite bättre bildkvalité på min LCD eller Plasma tv? Behöver man någon typ scaler för att få till det någorlunda?
Tips och idéer mottages gärna.

värt att tänka på är att när man använder upscalers så ökas delayen ifrån då du trycker på en knapp tills något händer på tvn. Med xrgb-mini framemeister så är det 0.024 sekunders delay som läggs på.
 värt att tänka på är att när man använder upscalers så ökas delayen ifrån då du trycker på en knapp tills något händer på tvn. Med xrgb-mini framemeister så är det 0.024 sekunders delay som läggs på.

Du som har framemeistern har ingen möjlighet att försöka ta bilder då den är in action?
 Du som har framemeistern har ingen möjlighet att försöka ta bilder då den är in action? 

men men! Happy wife happy life.
 men men! Happy wife happy life.  Pengarna är inte största problemet i det här fallet utan snarare plats, smidighet osv...
 Pengarna är inte största problemet i det här fallet utan snarare plats, smidighet osv...