Börjar mina handkontroller bli dåliga eller är detta ett spel som man måste använda turbo för att klara av? =P Klarar ju inte ens av bröstsimningen 

Moderator: Moderatorer
Bonomaul wrote:Går även kombinera snusdosa med lite lypsyl eller vaselin på knapparna.. jäklar vad det glider!Din version av kvällsmys?
Bonomaul wrote:Moahahaha.. Du skulle må då va?!Muhahaha såklart =D Samma sorts humor juuuuuuDu kanske vill komma och gayma med mig nån gång?
Sanna wrote:Minns att man fick vattenblåsor på pekfingret när man spelade Track & Field som barn.Jag spelade nästan uteslutande med Zinger :oops: men Turtels 2 ojoj. Jag drog med "tummleden" över A och B knappen för att göra special attacken. Gjorde den hela tiden
Sanna wrote:Minns att man fick vattenblåsor på pekfingret när man spelade Track & Field som barn.
Gsmhacker08 wrote:Äääääääääääh det inte är inte samma sorts skador där. Jag drar gärna igenom Big foot med en vanlig dosaSanna wrote:Minns att man fick vattenblåsor på pekfingret när man spelade Track & Field som barn.big foot då! brännskador i handen