• Nintendolåtar acapella!

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#564  by Riwallen

OHH Vad tråkigt!!!

Sitter på ett kommunalt nät där man inte får ladda ner musik.

FASIKEN

#1001  by slaneby

Jäää, SMB2 va grym

#1096  by Strider

Riwallen wrote:OHH Vad tråkigt!!!

FASIKEN
http://kohina.net

#1099  by Riwallen

Strider wrote:
Riwallen wrote:OHH Vad tråkigt!!!

FASIKEN
http://kohina.net
Ja jag gick in där och blev utkastad direkt GRRRRRRRRRR

#1101  by Strider

Huh?

Varför då?
Jag lyssnar alltid på musika där!!
Spelas ju en del c64,Amiga osv där också...

#1102  by Riwallen

Jo som sagt sitter på ett kommunalt nät där alla ljudfiler spärras.
Drar ner nätet säger de. Så därför kan jag inte lyssna på musik någonstans förutom på CD.

#1108  by Kreese

Vilka snåljåpar i ert kommunala nät. Själv brukar jag lyssna på radio via nätet en del. Dock har dom spärrat så man inte kan tanka hem torrents och gå in på DC++. Men men, kanske lika bra det, vore ju trist om man skulle tanka hem nått och åka dit. Man lär väl få sparken direkt! :x

Däremot var det nån jäkla chef inom kommunen som hade suttit och porrsurfat flera timmar om dagen. Han blev avstängd från sitt jobb, MED BEHÅLLD LÖN! Troligt att det skulle hända en vanlig anställd. Sjukt!!

#1124  by Riwallen

Det handlar väl inte om snålhet utom de är livrädda för att folk ska sitta hela dagarna och lyssna och tanka hem musik. De vill ju att folk ska arbeta så vi får väl se hur länge man får njuta av er gemenskap.
Ligger väl snart ett mail i min box som säger TUNG är en förbjuden sida för dig.

Hade väl kunnat sitta hemma och lyssna på dessa länkar men sitter på ett J-A skit modem så det blir värre. Bredband på G nån gång förhoppningsvis man vet aldrig.

#43810  by chris_vain

Jag bara ÄLSKAR super mario bros 2 låten:D den måste man lätt köra på nästa fest man har här hemma=)

#52549  by MegaSumo

Finns ett gäng som gör en sjukt mycket bättre verison av nintendo acapella. Orkar dock inte leta upp länken nu, men gå in på ebaumsworld och sök efter nintendo acapella så hittar ni det definitivt.

Instagram #sndb.se