båda mina original-kontroller är ganska nötta och gummit vid a och b-knapparna håller på att gå av fullständigt på den ena efter att jag försökte varva gradius.
frågan kommer då till vad jag ska göra åt det, och vad som är billigast.
det finns de som säljer nya gummidelar på ebay för att bara kunna öppna kontrollen och byta ut det, men då går detta på 60-70 kr per sats.
för samma pris kan man få en fabriksny kopia av originalkontrollen, tredjepartstillverkad förstås, men hur är livslängd, kvalité och får man den rätta känslan av att spela med en sådan?
annars säljs begagnad original på ex tradera är samma peng, men då riskerar man väl att få en kontroll likt katten lika sliten som den man behövde laga från början?
vad gör ni, eller vad skulle ni har gjort i denna situation?
frågan kommer då till vad jag ska göra åt det, och vad som är billigast.
det finns de som säljer nya gummidelar på ebay för att bara kunna öppna kontrollen och byta ut det, men då går detta på 60-70 kr per sats.
för samma pris kan man få en fabriksny kopia av originalkontrollen, tredjepartstillverkad förstås, men hur är livslängd, kvalité och får man den rätta känslan av att spela med en sådan?
annars säljs begagnad original på ex tradera är samma peng, men då riskerar man väl att få en kontroll likt katten lika sliten som den man behövde laga från början?
vad gör ni, eller vad skulle ni har gjort i denna situation?
En svamp, som förrått svampkungariket. Stampa en gång och han dör .............................. 100 poäng