som rubriken lyder har jag ett lite problem med mitt älskade NES... Inte ett stort problem men ack så störigt... Saken är den att vissa spel endast funkar efter man tryckt ner kassetten, startar NESet och sedan trycker upp det igen (utan att ta ut det) och trycker på RESET. Någon av er ärade Nintendo-nördar som vet vad det kan bero på? är min konsol på väg att ge upp helt?
Varit så de senaste två veckorna, aldrig hänt innan
EDIT: det blev nog så efter jag "moddade" mitt nes till regionsfritt, hade ingen tillräckligt liten avbitare så blev till slut att jag ryckte bort benet på "skalbaggen", kan det vara det som sabbade min ögonsten?
MVH mlimm04 (PS kan man byta sitt namn på forumet? DS)

EDIT: det blev nog så efter jag "moddade" mitt nes till regionsfritt, hade ingen tillräckligt liten avbitare så blev till slut att jag ryckte bort benet på "skalbaggen", kan det vara det som sabbade min ögonsten?
MVH mlimm04 (PS kan man byta sitt namn på forumet? DS)
"Vad e detta för jävla spel, man kan ju inte fuska!" - Tronin spelar Mcdonald land...
"They say that alcohol kills people. Well, let´s not forget how many people were born because of it"
"They say that alcohol kills people. Well, let´s not forget how many people were born because of it"