Då kunde det vara väl till pass med en stor tråd för detta spelet
Jag hade tankarna på att visa upp screenshots jag tagit på speciella ställen men nu så där i efterhand visade det sig att det enda man behöver är kartan över Transylvanien så den får ni istället. Gjorde en stor rulle och har tagit bild på varje papper enskilt. Jag börjar på landets vänstra sida och går hela vägen över till den högra
Platsen där man åker med tornadon, hittar diamanten och silkbagen samt köper morgonstjärna
Döda floden, en plats att välja vägen till 3e borgen eller staden där den röda kristallen finns
Platsen där du börjar spelet, köper vit kristall, törnpiska, heligt vatten, kniv och kedja samt hittar till 1a borgen
Platsen där du hittar helig eld, byter till dig blå kristall, köper lök och laurels
Platsen där du hittar Silverkniven och 2a borgen
Platsen där man hittar 5e borgen samt en väg tillbaka till början av spelet. Använd inte den vägen utan vänd tillbaka mot höger när 5e borgen är avklarad
Platsen där du hittar eldpiskan
Platsen du hamnar på efter tornadon. Precis vid ingången till borgen
Vägen som måste passeras innan spelet är slut
Fortsätt ner för trappan och gå för bi staden och kyrkogården
Kross blocken med heligt vatten och hoppa upp på bron. Gå sedan över till sista borgen
Bara att spåna på om spelet i övrigt 
Jag hade tankarna på att visa upp screenshots jag tagit på speciella ställen men nu så där i efterhand visade det sig att det enda man behöver är kartan över Transylvanien så den får ni istället. Gjorde en stor rulle och har tagit bild på varje papper enskilt. Jag börjar på landets vänstra sida och går hela vägen över till den högra
Platsen där man åker med tornadon, hittar diamanten och silkbagen samt köper morgonstjärna

Brother of Bros