På tråden Myter om nes så har Kveldulver skrivit om sin Mega Man 6 som funkar i en vanligt svensk omoddad enhet och det här kanske är varför.

Annonsen är tagen från en gammal Super Power tidning som jag fick för mig att läsa och då undrar jag om någon här nappade på det erbjudandet och köpte in ett eller två spel
Så förmodligen finns det en del "regionsfria" spel eller omgjorda för pal-b
Tidningen är från 1995 så det kanske är lite väl tidigt för dom flesta här att handla därifrån.
Tyckte iaf det var en kul grej att scanna in och dela med sig utifall någon vet lite mer om det hela

Annonsen är tagen från en gammal Super Power tidning som jag fick för mig att läsa och då undrar jag om någon här nappade på det erbjudandet och köpte in ett eller två spel

Tidningen är från 1995 så det kanske är lite väl tidigt för dom flesta här att handla därifrån.
Tyckte iaf det var en kul grej att scanna in och dela med sig utifall någon vet lite mer om det hela

http://loppisapan.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false; Min loppisblogg! Där man ser det jag plockar på mig varje helg (oftast) och då är det mestadels gamla leksaker,spel, serietidningar mm.
// 'Segis'

// 'Segis'