Jodå, båda spelen är bra och kommer helt klart stanna i samlingen. Vem vet, nån dag kanske jag tom lyckas klara dem Battle Kid 2 är helt klart den bättre av dem. Jag gillar att man kan se hur många gånger man har dött.
Själv tycker jag att kontrollen är lite väl "stiff" så att säga i första spelet iaf.
Men det passar ju spelet ändå eftersom man måste undvika mycket och ha ganska precisa rörelser
Hoppandet känns lite småkonstigt på något vis också, men fortfarande riktigt bra spel
Har du båda tronis, så måste du ta med dem nästa gång det e playdate hos mig, vill testa 2an...
"Vad e detta för jävla spel, man kan ju inte fuska!" - Tronin spelar Mcdonald land...
"They say that alcohol kills people. Well, let´s not forget how many people were born because of it"
Ähh! Det är ju bara att sprätta. Kartongen kändes ju ändå lite rätt fucked up. Kändes som att kassetten höll på att ramla ur på baksidan för kartongen var så tunn.
Jag sprättade mitt ivf och lirade lite med znyder och jag gillade de verkligen.
Jag fick äntligen med mig ett Nes till nya lägenheten idag, en rejäl uppsving för hemtrevnaden Sprättade mitt bk2 och hann springa runt och dö i en halvtimme ungefär. Otroligt nöjd hittills!