Ett tidigt bra spel till NES
 Ett tidigt bra spel till NESModerator: Moderatorer

Ashaman wrote: ↑01 Jan 2019, 11:56 Snyggt Jonsonov! Vad tycker du då?Menade du vad jag tycker om Little Nemo? Jag tycker att det är ett bra spel. Härlig musik och mysiga banor. Som en dröm;) Sen är det ganska svårt och lite knölig kontroll ibland med vissa av djuren, men annars ett spel värt att spela genom:) Som sagt, tålamod krävs. Men så är det med nästan alla nes-spel.

Bucky ser inte speciellt rolig ut, men vem vet, kanske är den bra.
 Bucky ser inte speciellt rolig ut, men vem vet, kanske är den bra.

bästa tiden blev 16:33, jag har tappat en del
  bästa tiden blev 16:33, jag har tappat en del  

Lätt topp-5 till NES.
 Lätt topp-5 till NES. Jag har bara klarat det en gång, måste ta tag i att köra lite repriser snart...
 Jag har bara klarat det en gång, måste ta tag i att köra lite repriser snart... Med karta och en rutt som man själv planerar blir det däremot mycket trevligare. Jag tycker kanske inte lika trevligt som @Sonefors gör men då Metroid: Zero Mission i mitt tycke är topp 5 (om inte allra bäst) till GBA kan jag ändå uppskatta originalet under rätt omständigheter. Jobbigt att farma liv när man dör bara
 Med karta och en rutt som man själv planerar blir det däremot mycket trevligare. Jag tycker kanske inte lika trevligt som @Sonefors gör men då Metroid: Zero Mission i mitt tycke är topp 5 (om inte allra bäst) till GBA kan jag ändå uppskatta originalet under rätt omständigheter. Jobbigt att farma liv när man dör bara 

En svag rekommendation att testa det ger jag åtminstone
 En svag rekommendation att testa det ger jag åtminstone