Hej på er!
Poppe startade "Vi spelar NES tillsammans" en gång i tiden på forumet, jag tog över och håller i det sedan en tid tillbaka. Det är roligt när det blir mycket spelande från olika håll och vi snackar här om våra upplevelser kring spelen. De två senaste spelen, Castlevania II och Mega Man 5, har det varit riktigt många som spelat och snackat om, fortsätt så
Jag har nu även lagt till ESP spelen i slumplistan, även de två SNDB spelen!
Men, vill ni förändra det något? Jag själv känner inte att det är ett måste, men vill ha inputs från er andra på forumet. Jag har spånat fram några alternativ som jag kan tänka mig:
Poppe startade "Vi spelar NES tillsammans" en gång i tiden på forumet, jag tog över och håller i det sedan en tid tillbaka. Det är roligt när det blir mycket spelande från olika håll och vi snackar här om våra upplevelser kring spelen. De två senaste spelen, Castlevania II och Mega Man 5, har det varit riktigt många som spelat och snackat om, fortsätt så

Jag har nu även lagt till ESP spelen i slumplistan, även de två SNDB spelen!
Men, vill ni förändra det något? Jag själv känner inte att det är ett måste, men vill ha inputs från er andra på forumet. Jag har spånat fram några alternativ som jag kan tänka mig:
- Alternativen:
1. Behåll som det är - Inga förändringar, vi forsätter att plöja igenom de spel som släpptes till NES på den svenska marknaden.
2. NES, SNES och GB - För att varierar ännu mer, vi slänger in två konsoler till! Jag slumpar istället fram inför varje omgång ett NES, ett SNES och ett GB spel som ni får rösta på. Vad det leder till har jag svårt att förutsäga, kanske ökar det att fler blir sugna att spela med eller så blir det bara så att deltagande sjunker då det blir för mycket.
3. NES och SNES - Som ovan, fast bara NES och SNES och inget GB.
4. Separata "Vi spelar..." - Startar en egen "Vi spelar..." för SNES och GB. Dvs att vi har kvar NES men gör även så man kan rösta och spela SNES och GB spel i var sin egen tråd.