Ok, ska prova det nästa gång. Ninjorna var svåra. Jag använde slag med Chin (eller vad den blå gubben hette) på dem.
Moderator: Moderatorer
RetroMask wrote:Mina plan var att spela igenom nåt NES- spel jag inte kört tidigare under morgonen. Tänkte att Tom & Jerry kan ju inte ta mer än nån timme att klara. Nu vet jag inte om jag är helt värdelös på det här eller om det är ett svårt spel men det tog mig 6 timmar att ta mig igenom. Jag hatade spelet första 2 timmarna men eftersom det tar emot så hårt att ge upp så fortsatte jag. Som tur var så växte spelet och det blev nästan lite Battletoads känsla över det. Man tog sig en liten bit längre innan man fick slut på continues sen var det bara att börja om. Oförlåtande , elakt och småcharmigt.Jag tycker T&J är riktigt roligt! Enda som stör mig är när man studsar/knuffas iväf
Ufouria wrote:Oj, snyggt jobbat!TackJag tyckte det var aptrist och har bara gett spelet 5 min av min tid. Skulle kanske ge det en ny chans då jag älskar utmanande spel.
Kahn wrote:Jag tycker T&J är riktigt roligt! Enda som stör mig är när man studsar/knuffas iväfJag vet inte om jag skulle säga att det är riktigt roligt men småkul tyckte jag att det var iaf. Jo precis, fram till eldbanan är det rätt lugnt när man blivit varm i NES-tummarna.![]()
Svårt kan jag hålla med om, men man brukar inte börja dö förrän eld-banan.
Spela igenom de ett par gånger när vi hade sndb-tävlingen
rakapparat wrote:Snyggt masken! Båda Capcom spelen har jag kört igenom och kan hålla med dig att Adventures är ett ganska dåligt spel. Dock hade jag det som barn så nostalgiglasögonen för det är väldigt svåra att ta av!"Tyvärr" hade jag inga nostalgiglasögon när jag spelade Disney's Adventures in The Magic Kingdom så det blev en tråkig oskuld helt enkelt