• Senaste avklarade NES-spelet (utan fusk)?

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#783558  by mickednk

Spelade igenom Batman Return of the Joker i helgen. Det är ju ett spel som har riktigt klurig kontroll men när man väl vant sig vid det så blir så mycket bättre. dock är Batman ett mycket bättre spel med mycket bättre kontroll.
 #783575  by mickednk

Jo. När man är i djungeln på stage 7-1 är det riktigt najs grafik. Mycket som rör sig i bakgrunden och fler lager av moln ger ett bra djup.
 #783587  by Speedmouse

Ja, det man minns bäst av detta spel är den hisnande grafiken som nästan är och nosar på SMD-grafik. Lite stel kontroll, men annars gillar jag spelet skarpt. :good:

Trevliga inslag med shooter-banorna dessutom. :)
 #786121  by toffe-86

Till nattbanan är inte illa kahn då det är sista. Är bara 4 banor men sjukligt svåra dock.....vet inte hur många försök det tog att klara bana 2 för mig men det var mååånga.
 #786147  by Stiltzkin

Speedmouse wrote:
Stiltzkin wrote:Mega Man 2 ... igen \:D/
Den har rullat några varv. Kör du NES eller Xbone? :)
XBone :good: och det lär inte vara sista gången heller :DOG
Missade givetvis att trycka på inspelning :nogood:
 #786172  by Speedmouse

Ja, trean är ganska långdragen. Det var dock min favorit när spelen kom av nån anledning, det kan ha varit nyhetens behag eftersom det var i den vevan när trean kom jag skaffade NES. :)

Seså, iväg med dig nu och dra igång fyran! :P
 #786203  by Speedmouse

Svårt att välja ut ett av dem som har bäst musik när alla är fantastiska. :)

Håller med om att trean har grym musik, men måste jag välja ett av dem lär det bli ettan. Musiken på Bombmans bana alltså. :birdo:
 #786402  by Stiltzkin

Går händelserna lite i förväg nu men har goda förhoppningar om att ha betat av Zelda om några dagar :good:

Äventyret hitills finns att följa på YouTube :) bara att söka på iStiltzkin :good:
 #786427  by Lirod

Mega Man 2 avklarat för första gången (på difficult)!

Vad är det för skillnad på normal och difficult?

:MM
  • 1
  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 227

Instagram #sndb.se