Du har ju inte registrerat något resultat...
Man måste ju registrera resultat för att få vara med och skryta sen "jag är bäst/näst bäst/etc på forumet i Mario kart" när vi sitter och ölar och snackar skit
Har fan blåsor på fingrarna efter att försökt knäcka din tid alexkid på mc1
men till slut kul att man pressar varandra till bättre tider hela tiden, förväntar mig inte få behålla förstaplatsen länge. Kom igen nu!
Snyggt Alex, inte långt borta nu. Märkte att det var halvkass bild på tiden på sista bilden jag la upp, hade för mig konsolen var tvungen vara med på bilden å, här kommer en bättre bild.
Och en ny tid på DP 1:25:29
Farlig sväng med förrädiskt underlag i slutet av banan förklarar några tiondelar sämre på varv 4 och 5, då jag tog det säkra före det osäkra för att inte behöva avbryta efter en lyckad inledning.
Jag får svårt att slå mina egna rekord på andra banor än Donut Plains 1. Här är tävlingsbidrag på Mario Circuit 1 och Bowser Castle 1. Mario Circuit 1 har ju bara harmlösa hinder, så där blir tiderna väldigt jämna. Nu var jag två hundradelar över mitt rekord (men bästa varvet var sex hundradelar över varvrekordet).
Bowser Castle 1 fordrar stort risktagande i att man bör studsa med R (eller L) över lavan istället för att köra på de gula guppen. Det ger en betydande tidsvinst på cirka en sekund per varv, allt annat lika, men det är svårt att få till det alla 30 gånger (betydligt lättare på 150cc där man har högre fart). Vid ett misslyckande, där man landar i lavan, är förlusten enorm (lönlöst att köra vidare). Nu körde jag på säkerhet, alltså på guppen, på varv 3, 4 och 5, och tiden blev därefter.
Ojojoj! Nu behöver du i stort sett bara resultat i de två sista för att ta över ledningen!
Kommer det en kontring, eller ytterligare någon duktig spelare!?