Som ny i Nintendo 64-träsket har jag upptäckt att det är verkligen...ett träsk. Jag har lite svårt att veta vad jag letar efter egentligen. Det har länkats en del listor och info i denna tråd, men efter att ha gått igenom hela tråden (som är över 4 år gammal) så verkar det som om det är flera trådar som blivit sammanslagna, och en hel del bilder saknas också. Har sett att en del skrivit vilka koder som finns till C, I, resp B, för Bergsala och svensksålda ting, finns det någon som har gjort en sammanslagning av allt detta någonstans? Det verkar som om ni sitter och pillar ihop någon sorts lista för inte så längesedan, men finns det upplagd någonstans med respektive regionsbeteckningar?
Sen undrar jag lite om Conker's Bad Fur Day också. Har en UK-såld version påväg skickad till mig, och såvitt jag förstår så släpptes det aldrig i Sverige? Någon som kan intyga detta? Är det någon som vet vilka spel som släpptes PAL, resp Sverige? En lista jag hittade var 239 spel till PAL, låter detta rimligt?
Lite mycket frågor på en och samma gång, hoppas det är okej

!