Widar wrote: Jatack.
Moderator: Moderatorer
rogerxy wrote:Dock har säljaren 0 i feedback så det känns ju inte alltför braDet är ingen fara, han reggade sig på NA och förklarade hur det låg till.
Question & Answer Answered On
Q: In fact, going through and crunching the numbers again, I can offer a $20,000 US "buy it now" for all 24 lots. Serious offer. May-30-08
A: We're flattered by the offer, but think it is only fair to all parties who have shown interest to act in good faith and allow the auctions to run their...
nes_nerd_no_1 wrote:Jepp, trodde tidigare att det skulle vara en enkel match att öppna ett inplastat spel men jag hade helt fel. Har inte klarat att öppna de inplastade spelen som jag har köpt (och inte heller spela ospelade spel) så det har slutat med att jag även köpt lösa kassetter. Det mest drastiska jag har gjort är att ta bort plasten från ett spel som var inplastat överallt förutom vid locket. Kommer nog inte att göra om en sådan grej.Sanna wrote:Jag skulle aldrig grejja att öppna ett inplastat spel men det vore så klart trevligt att ha några inplastade spel av de man älskar.Du har verkligen ändrat uppfattning om inplastade spel du!