Dom kattenpejstade väl in någon mall från en annan manual, latmaskar 

Mvh Mikael
Moderator: Moderatorer
Martin wrote:Apropå kuriosa, kommer någon ihåg detta? Annonsen kördes i bl.a. svenska Attack.Jo, Pelle Lövholm bland annat står ju med i sluttexterna på MM6.
Capcom utlyste en tävling där man skulle designa fiender i Mega Man 6. Det gjordes innan femman hade släppts, vilket antagligen berodde på de långa ledtiderna på den tiden i produktion samt om det skulle vara en global tävling gällde det att kicka igång tävlingen oavsett om föregångaren inte var släppt överallt i världen.
QUARTEX wrote:Någont tänkt på att i manualen Mega Man står det amm man ska kunna ducka! vilket inte går =)Jag har för mig om att någon skickade in en fråga till Nintendo Magasinet angående detta och de svarade något i stil med att manualen kan vara skriven innan spelet var färdigutvecklat eller också var det väl Tryckfels-Nisse som var igång igen.
Skulle mer placera dialekten på Västgötaslätten någonstans, förslagsvis Götene.Oj! Glömde jag svara på det här roliga...
Martin wrote: ↑31 Jul 2012, 22:43 Apropå kuriosa, kommer någon ihåg detta? Annonsen kördes i bl.a. svenska Attack.
Capcom utlyste en tävling där man skulle designa fiender i Mega Man 6. Det gjordes innan femman hade släppts, vilket antagligen berodde på de långa ledtiderna på den tiden i produktion samt om det skulle vara en global tävling gällde det att kicka igång tävlingen oavsett om föregångaren inte var släppt överallt i världen.