• Sökes: Original-strömadaptrar

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#55481  by rogerxy

Jag har börjat fila lite på en FAQ-tråd som ska handla om speccar till NES-strömadaptrar.
Har fått Famicom, Famicom DS, NES us & NES norden hittills så om du sitter med någon från nåt annat land så kontakta gärna mej via PM.

/Roger

#56025  by Sol

En tysk kan väl inte vara så svår att hitta? Har dock ingen kvar just nu. Den med blå kontakt.

#56090  by rogerxy

Sol wrote:En tysk kan väl inte vara så svår att hitta? Har dock ingen kvar just nu. Den med blå kontakt.
Verkar tydligen som att det är svårt iaf. :?

#56105  by helios

Jag har en tysk tror jag, den har blå kontakt och fick med den till mitt scn snes. Är dock på en föreläsning just nu :(

#56106  by rogerxy

helios wrote:Jag har en tysk tror jag, den har blå kontakt och fick med den till mitt scn snes. Är dock på en föreläsning just nu :(
Dra iväg ett PM till mej om du hittar den :)

#56148  by helios

PM skickat om SNES adapter med blå plugg.

#56159  by helios

skrev ju det i tråden innan :) men den har den där blåa pluggen iaf å jag tror att den funkar fint med ett nes

#56161  by rogerxy

Mjo, läste nog fel på ditt förra inlägg
Tack ändå helios, det uppskattas :)

#56448  by Hundägaren

NES och SNES är väl samma även om det är med blå plugg ?
Det är ju iaf samma med våra vanliga svarta.

Jag har nog nån blå liggandes om du behöver någon info du inte redan fått :wink:

MVH H Ä

#56462  by rogerxy

Hundägaren wrote: Jag har nog nån blå liggandes om du behöver någon info du inte redan fått :wink:

MVH H Ä
Tar gärna emot all info jag kan få

#56470  by Hundägaren

Hehe vad vill du veta då ?
Vad går det ut på ?

MVH H Ä

#56477  by Hundägaren

Ahhhh, den hade jag missat ja. Ska se om jag hittar den blåe rackaren här nånstans så hojtar jag till om/när jag finner den. Behöver du ha foton eller räcker det om jag redovisar likt de andra i tråden ?

MVH H Ä

#56480  by rogerxy

Hundägaren wrote:Ahhhh, den hade jag missat ja. Ska se om jag hittar den blåe rackaren här nånstans så hojtar jag till om/när jag finner den. Behöver du ha foton eller räcker det om jag redovisar likt de andra i tråden ?

MVH H Ä
Räcker gott med att du skriver :)

Instagram #sndb.se