Låter kanon med den filmen. Det är kulturskatter som måste bevaras till eftervärlden!
3 Älgar, är det stället utanför Grästorp eller finns det fler?
Moderator: Moderatorer
helios wrote:Skapa en torrent och släng upp den på Pirate Bay Marcus. Annars rara den i några delar (50MB var) och lägg upp på Rapidshare eller MegaShare.Jag la upp den på min server för 1-2 veckor sedan:
Lakanman wrote:JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! =DBelfegorC4 wrote:Fråga Bergsala om dom har några datum på när varje spel släpptes i Sverige.Även vilka som dom tog in minst av =)
Tord Danielsson wrote:Andreas No 1:Kul kul! Min farsa gick faktiskt i samma klass som Owes kompanjon Lars-Göran "Larsa" Larsson och han har för sig att Owe gick i en paralellklass. Rätt stort att gå från en källarbutik som sålde stereos och högtalare till att först få in Game & Watch och sedan NES...
Ja, mailen blir bra! Skicka på [email protected]
Kan även meddela att Owe och Bergsala nu är bokade. Det har tagit lite tid att få tag på dom men nu är även den pusselbiten lagd.
Bono?
Tord Danielsson wrote:Ja, både Lars och Owe kommer vara med. Tyvärr verkar ingen av dom egentligen ha särskilt mycket gammalt material kvar. Lars berättade att han sålt av allt till en samlare för 5000:-, bl a testkasetter från Nintendo Japan.Oh
Andreas No 1 wrote:Kralle: Jag tyckte det redan när jag läste om killen på forumet som köpte 30 kompletta spel i tokfint skick för 800 kr... Då kände jag att varför kan man inte själv göra nåt sånt?Gäller ju att ha tur. Räcker ju faktiskt att hitta en person som inte har så stor koll på vad sin samling är värd. Bör ju finnas en hel del sådana ute i världen. Synd bara att det alltid är någon annan som hinner före
![]()
Lakanman wrote:Tackar! Nu blev man sugen på att skaffa en Gameboy igenhelios wrote:Skapa en torrent och släng upp den på Pirate Bay Marcus. Annars rara den i några delar (50MB var) och lägg upp på Rapidshare eller MegaShare.Jag la upp den på min server för 1-2 veckor sedan:
ftp://nesdb:[email protected] ... do1991.mpg