Vet att jag borde köpa SOLs bok och se efter själv, men nu har jag inte den och är väldigt nyfiken på hur många DT2 det släptes i Norden, någon som vet/kan kolla upp?
Ah, den är visst såld nu. Kanske någon häri som tog tillfället i akt... Finns de för 399 kvar nu bara: http://www.tradera.com/nordisk-nes-saml ... _146570922
Var hemma hos en polare igår och spelade på hans nes. En kontroll han hade var lite knepig. Om man tryckte ner tre knappar samtidigt (T.ex A + B + styrkors) så pausades spelet, alltså det blev som start. Vad är grejen med det?
Ones who has not triforce can't go in.
"Den som tvekar får runka!" - WERY
2015-04-18 Toktotte: Hade en tjejbekant som fick ett SNES med SMW väldigt tidigt, hängde där flitigt tills hon ville börja kramas och sånt. Då blev det hem till gamla NESet igen
NES:
210 spel 2015-03-20!
214 spel 2015-05-16!
Senast redigerad av segasonic mån 13 dec 2004, 14:42, redigerad totalt 1 gång.
vad har du för ingångar i tv? Är ju analog signal från neset så vet inte om det finns så mycket bättre.
S-video, rca allt är bättre än antensladden iaf
Har bara en scart, vilket suger lite då jag vill ha NES och SEGA kopplat samtidigt om jag nu ska köra scart. Att köra enbart RCA är iaf inget alternativ. Visserligen blev bilden galet skarp, men den laggade, så då är det faktiskt bättre att köra med antennsladden.
Har för mig att det finns lite olika varianter. De brukar dyka upp här och på Tradera titt som tätt. Inte speciellt dyra, 100-300:- kanske beroende på skick och så. Ska hålla utkik!