• Brutalaste Spelet? =)

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#46219  by Lalle-Man

yupp.. kan va kul å se vilket NES spel som ni tycker é de brutalaste spelet =)

fick hem The Punisher härom dagen å de va riktigt jävla brutalt så de é mitt mest brutala spel =)

#46231  by Bonomaul

Punch Out! Spöa på individer tillhörande minioritetsbefolkningar samt djur (King Hippo och Mike Tyson) känns brutalt så det förslår. :)

#46235  by Tawny

japanska ice climber, slå ihjäl sälungar med en spade tycker jag är rätt brutalt :P

#46242  by Bonomaul

Konstigt att de ändrade det i den senare utgåvan.. hade ju gått hem i Norge annars. :)

#46246  by Nystroem

Nintendo World Cup :P Man kan ju tackla motståndarna så att de ligger döda på planen :P Fast i halvtid återupplivas dem.

#46247  by Lalle-Man

haha döda motståndaren =) litte synd att dom inte stannar döda ;)

#46262  by WERY

solklart spelet NARC. Ända spelet jag sett med blood n guts i splatter format. Kroppsdelar som flyger åt alla håll

#46266  by BelfegorC4

Jag måste också lägga min röst på NARC. Hög bodycount i spelet :)

#46277  by Gsmhacker

narc :?:

#46284  by WERY

ett skjutar spel vars animationer inte är långt ifrån south park. det flyger armar o huvven i luften när man spränger motståndare

#46462  by Widar

Chiller ansågs vara så extremt att Nintendo inte ens ville släppa det... Därav olicensierat.

#46464  by BelfegorC4

Widar wrote:Chiller ansågs vara så extremt att Nintendo inte ens ville släppa det... Därav olicensierat.
Vad exakt går Chiller ut på? Lirat det på emulatorn och jag förstår att det är ett Zapper spel =)
Men vad exakt ska man skjuta på? :(

#46466  by Filurkatten

Vad jag har förstått utav Chiller skall man bara skjuta på saker så att alla på skärmen dör och allt sådant. Skuta hål i saker och ting och sådär.

#46510  by Widar

BelfegorC4 wrote:
Widar wrote:Chiller ansågs vara så extremt att Nintendo inte ens ville släppa det... Därav olicensierat.
Vad exakt går Chiller ut på? Lirat det på emulatorn och jag förstår att det är ett Zapper spel =)
Men vad exakt ska man skjuta på? :(
Precis allt! :)
Skjut av huvuden på zombies, armar på de fastspända i sträckbänkarna, dödskallar som rullar o.s.v. :D

Dual Zappers är skitkul (nja, men annorlunda!).

#46531  by nes_nerd_no_1

Tawny wrote:japanska ice climber, slå ihjäl sälungar med en spade tycker jag är rätt brutalt :P
Bonomaul wrote:Konstigt att de ändrade det i den senare utgåvan.. hade ju gått hem i Norge annars. :)
:lol: :lol: :lol:

Contra är ju ett ganska rått spel, även om det är inte är något blod så är det ju massaker på människor på hög nivå!

Instagram #sndb.se