Sagt och gjort! Då det inte verkar bli något Arkham city för mig idag spelade jag igenom det här istället:
IMGA0001.JPG
Jag har aldrig klarat tredje bossen så det var kul att klara resten. Nu när jag tänker så här efterhand var det nog ändå den och näst sista som var allra svårast. Anledningen till att jag klarade dem var mest pga tur då den första stod still vänd åt fel håll och gjorde sina attacker medan jag sköt i ryggen och den andra hamnade i en loop där jag bara behövde hoppa över projektilattacken och mata bateranger.
Jokern var däremot ett skämt (no pun intended). Från början var han otroligt svår men jag bestämde mig för att köra en analysrunda och bara försöka undvika attacker. Till slut visade det sig att man klarar sig rätt bra genom att ducka och hålla sig på rätt avstånd från honom, en sån boss som är lätt när man vet hur man ska göra. De andra bossarna var det absolut inte lika lätt att hitta strategier på och även då kunde det bli knepigt. Jag skulle dock ljuga om jag inte sa att jag fick köra om sista banan x antal gånger
Ett otroligt grymt spel som jag verkligen rekommenderar er att spela om ni inte redan gjort det. Isf får ni ta ännu ett varv
IMGA0008.JPG