ok nu har ja fattat hur man laddar upp bilden så här har ni vad ja har gjort=Phur jag modda mitt nes=P
1. den första moddnignen ja gjorde i mitt nes är det klassiska knipsa ett ben så den blir till 95% regions fri.
2. den andra moddningen ja gjorde var att ja satte dit en liten fläckt som kylde nätagget.
det ja gjorde var att ja borrade 2 hål i chassit satte fläckten innuti chassit o skruvade fast den men inte för hårt då skulle den tatt i.
3. WERY kom hem till mig 3 dagar o ja hade lite tråkigt så jag bytte ut den lilla 45mm fläckten mot en 120 mm fläckt=) det blev en jävla skillnad haha.
det ja gjorde var att jag först la den på chassit och ritade för hålet som luften skulle komma in i sen gick ja och WERY till farsans garage.
ja borrade 1 hål i mitten av den cirkeln ja ritade men när ja skulle såga ut den med sticksågen hittade ja ingen =/
så ja tog ett större borr o borrade hela vägen runt,det blev massa taggar kan man säga hela vägen runt men det blev ganska snyggt när man filat till dom lite=)
4. det sista ja har gjort med mitt chassi är att ja satte gångjärn på baksidan så man kan öppna den som locket på en gammal vinyl spelare =P
ok tanken var bra men så kom ja på att ja inte hade gångjärn just sådär liggandes framme,så kom ja på att i slöjden skulle alla göra en låda men lock på så ja tog det paret.
jag tog loss gångjärnen från lådan skruvade isär neset och började märka bak på det,ja använde samma skruvar som till lådan då don passade bra,
funderade lite på att borra hål o sätta små bultar i men det hade blivit för omständigt.
ja tog en vass kniv o gjorde märken sen skruvade jag i skruvarna,det blev bättre än ja trott=P