Har spelat lite Kirby's Adventure. Är på 4:e världen. Löjligt lätt men galet mysigt på alla sätt och vis. 

Moderator: Moderatorer
Sanna wrote:River City Ransom är roligt! Synd att du inte bodde granne med mig Skogur, då hade vi kunnat spela 2 samtidigt. Borde väl bli lättare då (de flesta spel blir ju annars svårare om man är två).Det hade vart nått, tror att spelet blir rätt intressant i co-op. Får ta och hitta någon som jag kan testa det med någon gång
Nagai wrote:Som jag nämnde i senast avklarade spel, så började jag spela WereWolf: The last warrior.Vad tyckte du om "musiken" som spelades på den tredje banan, bara ljuva toner för öronen.
Sanna wrote:Den banan är svårast. Gäller att hoppa precis rätt och slå fiskarna som kommer upp. Tajming is the key.Verkligen, det var första gången jag kom till den banan, jag hade så himla mycket problem med tredje bossen så jag hade aldrig kommit till den biten. Blir till att försöka igen
illumi85 wrote:Jag hade glömt bort den "musiken". Fattar inte varför Data East tyckte det var en så bra idé att spela upp ett loopande ljud.. Ren plåga särskilt när man dör på bossen.. många gånger bara för att springa igenom banan igen. Nästa gång ska jag dra ned på volymen.Nagai wrote:Som jag nämnde i senast avklarade spel, så började jag spela WereWolf: The last warrior.Vad tyckte du om "musiken" som spelades på den tredje banan, bara ljuva toner för öronen.