Lite off-topic men du skall icke prata om sämst uppkoppling..
Cogito Ergo Sum
Moderator: Moderatorer
oldschoolgamer wrote:Okej medan videon ska ta 100år på sig att laddas upp började jag nosa smått på earlys regler, på första försöket satte jag 33950 POÄNG vilket verkade vara över max vad man kunde få enligt tidigare inläggOBS: med poängen menade jag förstås efter den första banan(jag har inte knuffat iväg ett enda skal på en annan fiende) , blir antagligen en film av detta med om ett tag.
pinge80 wrote:Nice! du e fan grym på SMB, men efter att ha sett din video så tror jag att det borde vara ganska lätt att spöa earlys poängKul att du tycker så!
oldschoolgamer wrote:Jo, jag får helt enkelt spela in på din TV till den andra versionen Bucket.Sant så sant, min 40" LCD slår din gamla 18" med hästlängder.
pinge80 wrote:airrider: det avfärdar jag som lögn, men om du postar en video på det som bevis så får du 10 nes kassetter!Vad är ditt Unfair-rekord då? Mitt är ett rum som gör från höger till vänster med två plattformar, spikar på marken, 2 horisontella eldkanoner och en grej som skuter ner på en... Det stavar dör XD
edit: erbjudandet står inte kvar, trodde du klarat hela spelet... första banan på ett liv e ju inte ens en utmaning