• Devil World komplett mint vad kan det vara värt?

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#36298  by jalla

Nes_nerd_no_1 köpte sitt mint exemplar för 1000kr tror jag. Tror dock du kan få mer på Ebay.

#36302  by Pengu

K. säger man nej till 2000?

#36303  by Gixen

Jag säger nej. Hade det varit det sista spel jag saknade för en komplett scn-samling så hade jag sagt ja.

#36304  by BelfegorC4

Hade sagt ja om det medföljde dammskydd, manual, plastpåse, nintendoklubbenkort, reklam, kassett, kartong :)

#36324  by jalla

2000kr låter rätt mycket ja. Tror inte jag hadde betalat så mycket för det. Som dom 2 över mig redan har sagt, kanske om det var det sista spelet jag behövde och det verkligen var helt mint.

#36328  by Pengu

Jo, det är mint, men det är mitt spel....

En galen tysk bjöd på det och ja sa nej

#36333  by Azox

är det inte dax snart å skapa en officiel tråd "Hur mkt är detta värt" har börjat komma upp ganska många sånna trådar på senaste tiden.. :o

#36336  by jalla

Pengu wrote:Jo, det är mint, men det är mitt spel....

En galen tysk bjöd på det och ja sa nej
Det är ett bra pris. Tror inte du hadde fått så mycket på Tradera.

#36354  by Hundägaren

Vad går ett komplett för på tyska Ebay då ?
Är väl bättre att sälja det där för då kan ju alla tokiga tyskar se det och inte bara de få som hittat till Tradden :wink:

Sälj det du så kan du köpa det kompletta jag har extra som ska säljas :)
Det är inte mint men iaf komplett och det ska ut på Tradden såfort jag orkar/hinner/har lust.

MVH H Ä

#36360  by Widar

Släng ut det på Ebay.com, då kan amerikanarna se det också. Devil World är ju en eftertraktad titel världen över.

#36363  by Pengu

Inte direkt intresserad av att sälja ändån...

#36474  by AndiOne

Hundägaren: Då säger du till mig innan du slänger ut det , för de där ska ja ha!

#36497  by Pengu

Tja, med tanke på att jag sa nej till 2000 så vet du i alla fall vad det kostar om jag tänker sälja det.

#36559  by Hundägaren

AndiOne wrote:Hundägaren: Då säger du till mig innan du slänger ut det , för de där ska ja ha!
Hehe, OK ser till så du får nån form av info när det är på G. Blir troligen nu till helgen bara jag får tid.
Har en halvdan bild här så såhär ser det ut iaf, inte i nyskick men helt och komp:

Image

MVH H Ä

#36578  by AndiOne

Låter bra ;)

#36616  by jalla

Hundägaren wrote:Image
Är båda flaps där? Ganska säker på att dom är, ser så ut, men jag frågar för säkerhets skuld :)

#36643  by Hundägaren

Jo bägge flärpar finns kvar och är hela. Det kommer bättre bild när jag ska sälja det :wink:

MVH H Ä

#36967  by nes_nerd_no_1

Jag gav 1200:- för mitt och det var verkligen nyskick så att det skrek om det!
Det enda jag behövde göra var att ta bort en liten prislapp, och sedan var den som ny! :)
Jag skulle aldrig sälja den för en sådan "skitsumma" som 2000:- !
Fast det gäller iofs nästan alla spel i min samling.... :roll:

Så mitt råd till trådskaparen är; sälj för fan inte om du inte är i desperat behov av pengar, eller om du inte känner ett tryckande behov av att göra ngn annan samlare lycklig! :lol:

Måste ju skryta med lite bilder när jag ändå håller på ;)

Image

#36994  by Bonomaul

Köpte ett rätt fint ex här på forumet för ett tag sedan, gav väl runt 800:- har jag för mig.
Var väldigt fint, dock inte lika fint som Nes_nerds.

#37072  by Pengu

nes nerds är ju nyskick i stort sätt.
Mitt är nästan lika fint, men det har prislappen kvar.

#37073  by nes_nerd_no_1

Pengu wrote: Mitt är nästan lika fint, men det har prislappen kvar.
Men du, det är ju inga problem! Du vet väl hur man får bort sån skit utan att skada kartongen va?
Finns nog ett X antal trådar om ämnet..

#37078  by Bonomaul

Jag tycker man gott kan behålla prislappar sålänge de är fina och rätt placerade osv.
Ger en extra dimension till spelet i många fall.

#37098  by nes_nerd_no_1

A matter of taste....

#37136  by jalla

Hundägaren: Ok, tack :)

nes_nerd_no_1: Ah.. 1200kr var det. Visste det var nått rundt 1000kr isåfall. Sjukt bra skick på det spelet! :)

#37179  by nes_nerd_no_1

Yepp. jag hade utan att tveka gett 2k om säljaren så hade krävt....

Instagram #sndb.se