illumi85: Get skillz 

Moderator: Moderatorer
Sanna wrote:Edit: Eller så tvingar man sig att spela igenom det så kan man bocka av det från listan.Detta gick inge vidare dvs?![]()
Mangomannen wrote:Jag gillar det inte heller särskilt mycket. SMB skulle hamna långt ner om jag gjorde en topp 50-lista. Däremot SMB2 och 3 är ju riktiga höjdare.Så fort man ser djupet i det hela kommer man aldrig sluta spela det
synt4x wrote:Riktigt trevligt att det är optimerat för PAL konsoler.Fast PAL versionen är slöare
Mangomannen wrote:Jag har hört nånting om att det ska finnas ett RPG-element i spelet, vad innebär detta?Det betyder att du kan levla upp din styrka i armar och ben så att dom gör mer skada på fienden och din stamina och såna grejer. Du köper helt enkelt olika saker samt mat som levlar upp din styrka men för att ha råd måste du springa runt och slåss hela tiden och samla pengar för att ha råd och det är vad som har tid. Man klarar spelet på 2 dagar om man sitter i flera timmar per dag och spelar. Och lösenordssystemet är skit i det spelet. Alldeles för långt så därför gör man gärna så m k t man kan i ett svep