ja.. de va ju 8 år sen ja lekte me nintendo men en sak kommer ja ihåg.. på smb1 så lyckades syrran alltid håppa över flaggstången.. hur é de möjligt? =S ja har aldrig lyckats me de =S é jag dålig? 

Moderator: Moderatorer
Lalle-Man wrote:ja.. de va ju 8 år sen ja lekte me nintendo men en sak kommer ja ihåg.. på smb1 så lyckades syrran alltid håppa över flaggstången.. hur é de möjligt? =S ja har aldrig lyckats me de =S é jag dålig?Jag har bara lyckats med game genie. Ganske meningslöst dock.
duga wrote:King Hippo kan man bara få ner en gångLakanman wrote: En polare sa att King Hippo i Punch-Out gick upp när han hade fått ner hanHur menar du nu?
Lakanman wrote:Har alltid hört den historien sen man var liten. Folk sa att dom lyckas med det. Har dock aldrig sett någon bevisa det. Jag vet att det gårJag hade lösa planer på att göra om Days of thunder till Zelda med att skriva en ny text på kassetten, trodde bara att NES:en läste av texten på spelet och då avgjorde vad för spel det skulle bli..... Men grejen var att alla sa att dom kunde det när man var mindre hehe. En polare sa att King Hippo i Punch-Out gick upp när han hade fått ner han
Dock så var allt magist när man var liten så man trodde ju det. Man fatta inte att Punch-Out var programmerat och det skulle vara helt omöjligt. Det är väll det som skiljer sig från liten sparv och vuxen. Allt var möjligt då.
Cpt Tuttle wrote: Jag hade lösa planer på att göra om Days of thunder till Zelda med att skriva en ny text på kassetten, trodde bara att NES:en läste av texten på spelet och då avgjorde vad för spel det skulle bli...Jag var rätt sjuk och kissa i Zelda kassetten med hopp om att få ett gult vattenfall. Fick höra det länge sen :shock:
Bonomaul wrote:Hahaha.. hoppas det inte stod en tvåsiffrig ålder i passet på dig på den tiden i alla fall.Nope, gjorde det inte, men som tur är verkar ju Lakanmannen ha slagit mig nu.
Lakanman wrote:Har alltid hört den historien sen man var liten. Folk sa att dom lyckas med det. Har dock aldrig sett någon bevisa det. Jag vet att det gårHehe tror det var en del sånn när man var liten. Kommer ihåg en kille som gick i min klass, han sa han hadde Larry 4 till PC. Spelet finns inte ens hehe (eller Larry 5 är Larry 4, dom skippade Larry 4, det var en internal joke (skickade faktisk brev till Sierra och frågade.. Men grejen var att alla sa att dom kunde det när man var mindre hehe. En polare sa att King Hippo i Punch-Out gick upp när han hade fått ner han
Dock så var allt magist när man var liten så man trodde ju det. Man fatta inte att Punch-Out var programmerat och det skulle vara helt omöjligt. Det är väll det som skiljer sig från liten sparv och vuxen. Allt var möjligt då.